İş yerinde patrondan dayak yedim, sizce şikayette bulunmalı mıyım?

Bugün müşteri geldi müşteriye ehliyeti ne zaman aldığını sordum, patron da bunu duyunca geldi bana saldırdı 2 kere yüzüme yumruk vurdu, 1 kere göğsüme vurdu, 2 kere de koluma yumruk vurdu. Eli çok ağırdı ve vurduğu yerler çok pis acıdı. Bende çok sinirlendim patrona vurmadım ama ana avrat sövdüm ve dükkandan çıkarken 1 tane şişe fırlattım. Patronun kuralına göre müşteri ile konuşmak yasak ama ben sadece müşteriye ehliyeti ne zaman aldığını sordum. Başka da muhabbetimiz olmadı. Sizce şikayet edeyim mi?
İş yerinde patrondan dayak yedim, sizce şikayette bulunmalı mıyım?
Cevapla