İşyeri müdürü bana 'garip karı' dedi, patrona gidip şikayet etmeli miyim?

Eksik ürün açtım diye telefondakine dalga geçerek benim için "garip karı (!)" Dedi. Sizce asıl patrona bunu diyim mi?

İşyeri müdürü bana 'garip karı' dedi, patrona gidip şikayet etmeli miyim?
Cevapla