Bugun oyle dumura ugraticam ki patronumu felan sizce haksiz miyim?

2 yil calisiyorum 26 yasindayim servis elemaniyim. 5 katli ofis 4 banyo heryeri silip tozunu aliyorum supuruyorum cay kahve vs yapiyorum personellere vs patronumun kopegi var ona bir personelle bakiyoruz onunda patronuma gucu yetmiyor benden hirsini cikariyor bu durum bir noktada canima tak etti ve istifa ettim sonra sebebini soyledim pisman oldum dönmek istedim patronumda dediki daha once sorduklarinda yine kalmak istemedigimi söylemiştim oncesinde de 2 sene icinde 5 kere felan istifa etmistim sebebi ise patronumun kaba tavirlari mudurumun kaba tavirlari vs idi bu kez nettim pisma olup bana sans vermelerini istedim. Patronum bir evet bir hayir dalgami geciyor diyip kabul etmedi birini bulana kadar kaliyorum ama bu sene icinde cok kez fedakaliklarim olmustu yeri gekdi kopegine pazar gunu bile gitmistim hala pisligini temizliyorum calistigim sıralarda bana cevremdekiler is bakip bulup bana soyluyorlardi daha iyi imkan ve sartlarda kabul etmiyordum cunku sevip deger vermistim her sey para degil once ruh sagligi mutluydum işimde eksiklik yoktu gayet guzel sekilde yapiyordum personel yuzunden canima tak etti ve soylemek istedim yine herkesi dusundum soylersem kotu olur kotu olurum cikarsam birini bulamazlar zor olur vs vs yani arka planda ben onlari hala dusunurken bana sans vermedi bende iş aramaya devam ettim dün iş cikisi is gorusmesine gittim sapik birine denk geldim sapik insanlarla muhattap oldum bu durum beni asiri uzdu eve aglaya aglaya gittim gece aglayarak uyuyorum gunduz ise geliyorum mutsizim yerin dibine batsin para kimse parasina bile cekmez ben hal hatir sevgi saygi sadakat diye diye yuruttum ama gordumki gram degerimi haketmiyorlar birini bulacaklarini dusunumuyorum bulsalarda gelen kacar bugun mudurume yazip derdimi anlatip pazartesiden itibaren artik ben yokum kendinize iyi bakin diyip gitmiyicem
Bugun oyle dumura ugraticam ki patronumu felan sizce haksiz miyim?
Cevapla