İşi yapıyorum, eleman hasetlik etti diye beni işten attırdı, bu haksızlık değil mi sizce?

Çok hızlı yapıyorum. Diğerleri de öyle diyor. Deneme süresince ama sırf beni sevmedi diye işten attırdı!.

İşi yapıyorum, eleman hasetlik etti diye beni işten attırdı, bu haksızlık değil mi sizce?
Cevapla