Hiç iş arkadaşını şikayet ettinmi? ettiysen hangi nedenden dolayı ettin?

şahsen yüzlerce hataya rağmen henüz kimseyi ne işinden ettim nede vakti zamanında bir arkadışımı dahi şikayet etmedim hep uyardım ve onlara ikişer kere şans verdim ve hiçbiri bir üçüncü hatayı yapmadılar ve yıllardır sorun yok. egerki çok absürd bir durum yok ise iş ortamında insanların iş arkadaşlarını şikayet etmesi havadan sudan sebebplerden ötürü şikayetler bu arada işte bu insanlar hangi kafayı taşıyorlar yılanmı?
Hiç iş arkadaşını şikayet ettinmi? ettiysen hangi nedenden dolayı ettin?
Cevapla