Yeni işe başladığım sıralarda biri bana çok yakın davranmıştı. Ben de bir gün kanka selam demiştim, bana, böyle yapma yanlış anlaşılır dedi. Tamam o zaman diyerek çok sert mesafe çektim. Ama aylarca uğraş verdi, ben mesafeyi kaldırayım diye. Birçok şey söyledi yaptı. Ben de her defasında ondan kaçtım. Neyse sonra benim bazı problemlerim çıktı sağlık sorunlarım... Bu süre zarfında çok yardımcı oldu. Doktoru vs her şeyi o ayarladı, bir de indirim yaptırdı. Ben de ya belki iyi biridir diyerek normal olmaya başladım. Ama ben normal olduğum anda soğuk yaptı, buna da tamam dedim. Ama bir şey duydum, millete ben, onun peşinden koşuyormuşum gibi göstermeye çalışıyormuş. Buna çok sinir oldum... Neyse onun oyununu bozmak istiyorum, gerçek yüzünü insanlara göstermek istiyorum. Biri var, ona da pek güvenmiyorum şimdi ama bu çocuk, o kişi üzerinden bir şeyler yapacak, hani onu kendi tarafında tutmak istiyor. Sizce, bana dediklerini vs bu kişiye anlatayım mı? Biraz bile kafasında şüphe oluşursa iyi olur benim için.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer