İş yerindeki toksik birinin oyununu bozmak için anlattıklarını üçüncü kişiye söylemeli miyim?

Yeni işe başladığım sıralarda biri bana çok yakın davranmıştı. Ben de bir gün kanka selam demiştim, bana, böyle yapma yanlış anlaşılır dedi. Tamam o zaman diyerek çok sert mesafe çektim. Ama aylarca uğraş verdi, ben mesafeyi kaldırayım diye. Birçok şey söyledi yaptı. Ben de her defasında ondan kaçtım. Neyse sonra benim bazı problemlerim çıktı sağlık sorunlarım... Bu süre zarfında çok yardımcı oldu. Doktoru vs her şeyi o ayarladı, bir de indirim yaptırdı. Ben de ya belki iyi biridir diyerek normal olmaya başladım. Ama ben normal olduğum anda soğuk yaptı, buna da tamam dedim. Ama bir şey duydum, millete ben, onun peşinden koşuyormuşum gibi göstermeye çalışıyormuş. Buna çok sinir oldum... Neyse onun oyununu bozmak istiyorum, gerçek yüzünü insanlara göstermek istiyorum. Biri var, ona da pek güvenmiyorum şimdi ama bu çocuk, o kişi üzerinden bir şeyler yapacak, hani onu kendi tarafında tutmak istiyor. Sizce, bana dediklerini vs bu kişiye anlatayım mı? Biraz bile kafasında şüphe oluşursa iyi olur benim için.
İş yerindeki toksik birinin oyununu bozmak için anlattıklarını üçüncü kişiye söylemeli miyim?
Cevapla