İş arkadaşım izindeyken hatalarını fark ettim, sizce bunu sorumluya söylemem lazım mı?

Zaten analamadigim neden sorumlunun bunlari kontrol etmedigi..
şimdi sorumluya söylemeli miyim? Satis sonrasi hizmetle ugrasiyorum bazı paketleri mesela müşteriye donmesine ragmen geri odemis falan

İş arkadaşım izindeyken hatalarını fark ettim, sizce bunu sorumluya söylemem lazım mı?
Cevapla