İş yerinde beraber çalıştığım insan her yaptığım hatayı patrona anlatıyor, derdi ne?

Patronla arası iyi ben bıktım artık herşeyi anlatırmı insan ya sürekli kötülüyo beni ben onun hakkında olumsuz hiç bişey anlatmadım ne patrona ne işyerindeki başka kişilere ama o hep olumsuz konuşuyomuş hakkımda
İş yerinde beraber çalıştığım insan her yaptığım hatayı patrona anlatıyor, derdi ne?
Cevapla