Sizce bana yardımcı olan ofistekilere kurabiye alarak yanlış mı yaptim?

Bir akrabamız aracılığıyla bir ofis bana programlari öğretmek için yardımcı oluyor baya ilgililer ama tabiki daha çok patron ve erkek çalışanı... kızlar biraz nedenini bilmediğim şekilde mesafeliler... ben de elim boş gitmeyin diye pastaneden kurabiye yaptırdım size aldım dediklerinde öyle mi diye sirittilar sadece... ne aldığım şeyi yediler hatta yüzüne bakmadılar biraz bozuldum.. gerildigim içinde üstüme bir çekingenlik geldi bilmiyorum ben mi yanlış bir davranış da bulundum...

Güncellemeler
7 ay
Evet arkadaşlar yardımcı oluyor derken bir de bedava olmuyorlar mis bugün egitim için para istediler bir de
Sizce bana yardımcı olan ofistekilere kurabiye alarak yanlış mı yaptim?
Cevapla