Mağaza sorumlusu bana kişiliğin oturmamış dedi bir kaç defada haksızlık yaptı bana karşı işi bıraktım sizce doğru mu yaptım?

Heryerde mobing var ama kabahatim yokken bana böyle değişik konuştuğu zamanlar oldu üzüldüğüm ağladığım çok oldu ama 6 ay sonunda artık gitmek istemediğimi farkettim ve kendimi attırdım işten tazminat aldım sizce hata mı ettim? Halen üzülüyorum hata mı ettim acaba?
Mağaza sorumlusu bana kişiliğin oturmamış dedi bir kaç defada haksızlık yaptı bana karşı işi bıraktım sizce doğru mu yaptım?
Cevapla