Heryerde mobing var ama kabahatim yokken bana böyle değişik konuştuğu zamanlar oldu üzüldüğüm ağladığım çok oldu ama 6 ay sonunda artık gitmek istemediğimi farkettim ve kendimi attırdım işten tazminat aldım sizce hata mı ettim? Halen üzülüyorum hata mı ettim acaba?
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İyi yapmışsın
Bir yandan da üzülüyorum adam bir iyi bir kötü gibiydi ama zoruma gidiyordu yaptıkları yinede üzülüyorum onunla kötü ayrılmak istemezdim ama böyle oldu bana söyleidği laflar canını yakmıştı bir iyi bir kötüydü anlam veremiyordum bazen gülümserdi bazen de kalbimi kırardı
Kişiliğini ezdirme
İştem ayrılmam doğru karar mı oldu sizce
Halen üzülüyorum
Bir defasında bana şey dedi sebepsiz yere sizin gibi kızlarım olsa eşek sudan gelene kadar döverim dedi
Buna hakkı yok
Allaha havale ediyorum tazminatımı almak icin kendimi iştem attırdım
Hayir iyi yapmissin
Kisiliğin oturmamış dediğinde ona cok kırıldım aslında iyi birisi ama neden böyle davrandıgını anlamadım ve artık calısma şevkim kalmamıştı
@serenay1995 sende yaparmıydın
@Benistekliyim evet yaptim 😅 buna benzer birsey bende yasiyorum su an
@Benistekliyim neden sordun
Sadece bazen insanlar akıl verir kendilerine geldi mi susarlar ondan sordum
@Benistekliyim ben ayni zamanda hem magaza sorumlusuydum ve görsel olarak calistim. 1. magaza müdürünün psikoloji baskilari yüzünden artik gitmiyorum bende.
Hanımefendi sizce ben hata mı ettim işi bırakarak bir yandan üzülüyorumda adam bir iyiydi bir kötü anlam veremiyordum bazen kalp kırardı bazen de gülümserdi yüzüme ama tahammülüm kalmamıştı artık
Sanada birsey demek istiyorum soruyu soran 🙂 sanirim bu onlarin taktigi „aslinda iyiymis gibi görünmek ama psikoloji baskilar ve kalp kirmalar “ aynisini benim müdürümde aylarca bana karsi uyguladi. Sen gitmekle en iyisini yapmissin hatta takdir ettim seni, kendini kovdurup tazminat ala bildigin icin 👏🏼👏🏼👏🏼
Dedigim gibi kendimde bire bir aynisini yasadim güya sözde iyi biri gibi gözüksede icten ice yilanlar hepsi.
Bana neler yaptı söyledi ben yılmadım paraya ihtiyacım olduğundan calıstım bana bir defasında durup dururken sizin gibi kızlarım olsa eşek sudan gelene kadar döverim dedi sebepsiz yere kişiliğime laf etti sustum ağladım sessizce devam ettim primlerim satışlarım çok iyi olmasına rağmen beni sen çok kötü satışın dedi allahtan elimde bordra kağıdı fotoğrafı vardı siz yanlıs baktınız bakın benim satışlarım yüksek herkesten dedim sonra öylemi falan diye kıvırdı böyle devamlı yanına çağırır uyuma derdi müşteriyle ilgilenirken yanına çağırıp sürekli yönlendirirdi işime müdahale ederdi gerekli gereksiz artık tahammülüm kalmamıştı haksızlığada uğradım mağazada kızın biri vardı ona hiç laf söylemezdi onca hatasına rağmen ama bana demediğini bırakmadı kendimi kasıtlı işten attırdım bende kendimi işten attırmak için gidip muhasebeyi aradım ortalığı karıştırdım
Mağazada kızın biri durup dururken bana sataştı ona rağmen beni suçladılar cephe alıp mağaza sorumlusu kızı kenara çekip sen neden sataştın diye onu azarlamadı bile gülüp kaynaştılar
Bunlari okurken seni cok iyi anladigimi bil lütfen. Bende bu tarz bir olayin icerisindeyim. Benim müdürümde en iyi calisanlarindan biri ben oldugum halde daha cok baski yapardi bana. Ama normal bir satis elemaniyla asiri iyi arkadas olup tatile bile gittiler 😂 sana demek istedigim, bence sen caliskan bir isciydin ve caliskanlara hep böyle davraniyorlar. Düzgün calismayanlar hep daha fazla seviliyor. Artik kafana bile takma calisman gerekiyorsa ve istiyorsan baska bir is bul kendine. Ben baska bir is bulup calismak istemeyecek kadar biktim
boş ver artik sana haksizlik yapilmis bes belli. Bu durumda sadece Allaha havale ediyorsun ve hak ettiklerini er ya da gec bulacaklar
Teşekkür ederimm beni anladığın için sence kendimi iştem attırarak doğru mu yaptım
Evet
Keşke haksızlık yapmasına izin vermeseydin
Mağazada bir kız bana sataştı ama beni suçlu konuma soktular hemde hiç suçum yokken ama artık tahammülüm kalmamıştı
Arabalarını çiz sataş ifşa et
İşten attırdım kendimi bilerek adamın eli ayağı titredi korkudan seni patrona şikayet edicem dedim beni işten attı tazminatımı da aldım böylelikle işte bulamıyorum şu an işim rahattı iyiydi aslında
Ama insanlar yordu beni haksızlık yordu
Aynı durumu bende çok yaşadım zamanında
Sizce ben haklı mıyım acaba iştem cıkmasam ne kadar mutlu olurdum o işte
Kendimi bir yandan da kötü hissediyorum
Peki sizde yaşadınız sonra noldu
Adam bir iyiydi bir kötü onunla kötü ayrılmak istemezdim ama bana haksızlık ettiğini düşündüm hep ayıp etti üzdü sözleriyle sizce ben mü abarttım
İşten çıkmana gerek yoktu demekki seni zayıf gördüler haksızlık yaptılar sende zayıf olduğun için çekemedin işten çıktın gerçekler acıdır
Bir arkadaşa da böyle değişik muamele yaptı arkadaşım işten cıktı deli dedi kızın arkasından
Adamda suç
Bir yandan da üzülüyorum adam bir iyi bir kötü gibiydi ama zoruma gidiyordu yaptıkları yinede üzülüyorum onunla kötü ayrılmak istemezdim ama böyle oldu bana söyleidği laflar canını yakmıştı bir iyi bir kötüydü anlam veremiyordum bazen gülümserdi bazen de kalbimi kırardı
Hep değer vermekten oluyor bunlar😑
Aslında vicdanlı bir herif değildi demi
Yok ya o. Cun biri işte