Kabul edildiğim işi iptal ettim pişmanım hata mı ettim müdür sapık gibi geldi?

Cv doldururken sinirlerim bozuldu ağlamaya başladım ben artık mağazalara marketlere başvurdum dedim. Sonra oranın müdürü geldi sen çalışmak mı istiyosun dedi , sen tırnak mı yiyosun dedi bende hayır dedim (sadece yeni kesmiştim) üzüldüm öyle demesine. Senin burcun ne ya dedi , hangi takımı tutuyosun dedi. Sonra senin işin olur dedi 3 gün sonra aradı beni mülakat oldu mülakat sırasında sen nasıl 48 kilosun ya sen nasıl 1.60 sin yaa bi ayağa kalksana vs dedi utandım rahatsız oldum.

Alanım sağlık sektörü radyoloji mankenlik değil. Daha sonra radyoloji sorumlusu ile görüşme yaptık bana stajda neler yaptığımı sordu anlatırken sesini yukseltmene gerek yok dedi (kendisi sessiz konuşan biriydi bende heyecanlıyım sadece) demin ki gibi olursa tavrın senin başını yerim tamam mı dedi

Bu işi iptal ettim sizce hata mı ettim?

Kabul edildiğim işi iptal ettim pişmanım hata mı ettim müdür sapık gibi geldi?
Cevapla