Cv doldururken sinirlerim bozuldu ağlamaya başladım ben artık mağazalara marketlere başvurdum dedim. Sonra oranın müdürü geldi sen çalışmak mı istiyosun dedi , sen tırnak mı yiyosun dedi bende hayır dedim (sadece yeni kesmiştim) üzüldüm öyle demesine. Senin burcun ne ya dedi , hangi takımı tutuyosun dedi. Sonra senin işin olur dedi 3 gün sonra aradı beni mülakat oldu mülakat sırasında sen nasıl 48 kilosun ya sen nasıl 1.60 sin yaa bi ayağa kalksana vs dedi utandım rahatsız oldum.
Alanım sağlık sektörü radyoloji mankenlik değil. Daha sonra radyoloji sorumlusu ile görüşme yaptık bana stajda neler yaptığımı sordu anlatırken sesini yukseltmene gerek yok dedi (kendisi sessiz konuşan biriydi bende heyecanlıyım sadece) demin ki gibi olursa tavrın senin başını yerim tamam mı dedi
Bu işi iptal ettim sizce hata mı ettim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer