İşe alan müdür sapık gibi geldi bu yüzden isi iptal ettim pişmanım?

3 senedir kendi alanımda işsizim alanım sağlık sektörü laboratuvar. Mülakat sırasında beni işe alan müdür 160 merve sen 160 mısın dedi bende evet dedim sen nasil 160 sın 48 kilo mu sen nasıl 48 kilosun ya bi ayağa kalksana dedi akşam beni aramış kapatmış wp den ekledim resmi çıktı şok oldum korktum binalarımız farklı olacaktı aslında ama ofis ortamiydi gittiğim yer güven vermedi bana...

yani ofise falan çağırır eder baş başa kalmaya korkarım diye düşündüm hata mı ettim 1 ay dır ağlıyorum işi iptal ettim diye çünkü kadrom az şu an mağaza da çalışıyorum çok mutsuzumm

İşe alan müdür sapık gibi geldi bu yüzden isi iptal ettim pişmanım?
Cevapla