Patronum bana yavşadı. Sonra konuştuk anlaştık özür diledi. Sizce napmalıyım?

Muhabbet esnasında bir konu açıldı ben de her şeyin farkında olmak çok kötü dedim sonra sen her şeyin farkında değilsin dedi bir şey var farkında olmadığın dedi ne o dedim söylersem ya dudağıma yapışırsın ya da ceketini alıp çıkarsın dedi söyle bakalim dedim Senden etkilendim bazen tahrik oluyorum yanımdan geçerken bile dün tepsi tutarken eline değince bile oldum dedi seni çok güzel buluyorum çekicisin vs dedi (o sıra kalkmıştı, anlarsınız.. ) ben seninle başta abi kardeş gibi olucam dedim sonra farklı şeyler hissettim sözümün arkasında duramadim dedi sonra bana bir sinir geldi acaba sıcakkanlı olduğum için mi benimle bunları konuşma yetisini buluyor ben mi suçluyum diye sinirden ağladım. Sonra özür diledi ben senin sıcaklığından neşeli oluşundan kaynaklı böyle konuştum bana böyle konuşma cesaretini sen verdin bundan sonra öyle bir şey demem imada bile bulunmam arkadaş gibi olalim senle sen sinirliyken her şeyi yaparsın bana bile zarar verirsin her yeri dağıtırsın senden korktum sen delisin öldürürsün beni bakışlarında her şeyi yapma cesareti vardı tırstım falan dedi. Bana kızma kin gütme dedi Arkadaşlar iş kolay garsonluk ama küçük dükkan yorucu olmuyo parası da iyi işin çoğunu da patrona kitliyorum sizce napayim bir akıl yordam iş başa gelince akıl duruyor.
Güncellemeler
+1 yıl
En kötüsü de ailem patronun nasıl diye sorduğunda iyi biri deyip gerçeği bugün öğrenmem şoku ayrılınca ne diye ayrılayim ne diyeyim aileme babama desem neler yapar Allah bilir başı belaya girmesin istiyorum işimi yapayım gideyim diye düşünüyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Yakında bir abla da başlayacak işe kameralar da var bir sıkıntı olmaz diye düşündüm küçük bir şehirdeyim çoğu dükkan ölü fiyat veriyor o yüzden kalsam mı diye düşündüm yanlış mı düşünüyorum
Patronum bana yavşadı. Sonra konuştuk anlaştık özür diledi. Sizce napmalıyım?
Cevapla