Güncellemeler
+1 yıl
En kötüsü de ailem patronun nasıl diye sorduğunda iyi biri deyip gerçeği bugün öğrenmem şoku ayrılınca ne diye ayrılayim ne diyeyim aileme babama desem neler yapar Allah bilir başı belaya girmesin istiyorum işimi yapayım gideyim diye düşünüyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Yakında bir abla da başlayacak işe kameralar da var bir sıkıntı olmaz diye düşündüm küçük bir şehirdeyim çoğu dükkan ölü fiyat veriyor o yüzden kalsam mı diye düşündüm yanlış mı düşünüyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bu konuşmadan sonra yapacağın tek şey var istifa aklını başına al çık o işten bu gün sen ona iş kitliyorsun yarın o sana başka bir şey yapma yavrum
İşimi yapayim gideyim düşüncesindeyim bende de suç var gibi geliyor herkese çok sıcakkanlıyım
Bugün gerçekten kafam iyi de değil yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum
Senin yapında var insanlar yanlış anlıyor daha mesafeli olman gerekiyor. Gerçekten düşünme çık ordan iş başka yöne evrilir adamın bu saatten sonra dediğine inanma sen kal diye korktum falan demiştir ne korkacak senden
Evet ben çok neşeli espirili güleryüzlü biriyim ve insanlar yüz veriyorum sanıyor
Gerçekten berbat bir durum şu anki kafamın içini tahmin bile edemezsin
Yat uyu biraz sakinleşirsin yarın daha net karar verirsin
Teşekkür ederim 🥺🥺iyi ki varsın
Rica ederim sende iyi ki varsın kuzu ❤️🎈🎈
Bence işten ayrıl adam densizin teki zorla bişey yapmaya calışır hele de kücük dükkan Allah korusun.
Kameralar var. küçük bir şehirde yaşıyorum iş bulmam çok zor olanlar da ölü fiyat veriyor işimi yapayim gideyim düşüncesindeyim zaten yakında bir abla da başlayacak yanımda olucak
Kafam çok karışık bana hak veriyor musun
Adamın kendi dükkanının kamerası) kapatmak zor olmasa gerek
Anlıyorum seni ama yobazlaşmış bir ülkede yaşıyorsun adam da düzgün adam olmadıgı net yani hangi öaksatla yaklaştıgı da. Hoşlansa belki anlarız ama bu adamın derdine baksana açık açık ta demiş
Dükkanda yapmaz takip eder başka yerde yapar. Bence paradan daha önemli bunlar
O iğrenç duygu böyle yobaz zihniyete her şey yaptıra bilir. Dedihin hadsizliği yapa biliyorsa herşeyi bekle
Gerçekten şu an sağlıklı düşünemiyorum
Ailem neden ayrıldın der ve de onlara ne diyeceğim işkillenirler
Bence üzerine cok düşünme tatlım kendine yazık edersin.
Babam zaten psikopat
Patron akrabasını işe getirdi beni de çıkardı de ya da işte ekonomik sorunlardan dolayı cıkardı de maaşı veremiyormul gibisinden
Hatta zırla falan niye böyle oldu gül gibi para kazanıyordum falan diye üzül
Evimizin dibinde dükkan gelip görebileceği yerde
Ama çok teşekkür ederim iyi ki varsın 🥺🥺
Görsün nolcak ekonomik sorunlardan dolayı paramı ödeyemeyecgini söyleyip cıkardı de gidip patrona hesap sorcak degiller ki
Ne demek. Sadece bir kadın kurban daha olmasın lütfen
🥺🥺🥺🥺🥺🥺 💕💕💕💕 keşke herkes senin benim kadar iyi olsa
Çakacak sana