Bu işten çıkmakla hata mı yaptım sizce?

Bir fabrika işi bulduk, gittik işi anlattılar, hiç iş tecrübem olmadığı için bir gün deneyelim dediler, başladım, ustabaşı sabırla tekrar tekrar gösterdi, çalışan herkes de iyiydi, ama daha hiç iş tecrübesi olmamış biri önce işi öğrenmeli demi? İşleri benim masama yığdılar resmen, ben de yetişsin diye çabuk çabuk yapmaya çalıştım, epey strese girdim, sonra ustabaşı gelip söktü söktü yeniden yaptırdı. Sonra en son müdür beni yanına çağırdı, biz burada her işi yaptırıyoruz, istediğimiz zaman başka bölüme de veririz, temizlik de yapacaksın tuvalet de temizleyeceksin demeye başladılar, ben de işi bıraktım, yaptığım iş zaten yeterince zor ve yorucu bir de tuvalet temizleyecekmişim, hafta sonları tatildi, maaş asgari ücret, şimdi de acaba bırakmasa mıydım diyorum, işsiz olmak çok kötü, köle yerine konup eşsek gibi çalışmak çalışmak daha kötü, boşluğa düştüm resmen, başka fabrikalara paketleme arayanlara falan başvurucam bakalım
Bu işten çıkmakla hata mı yaptım sizce?
Cevapla