Sizce ofistekilere kurabiye alarak yanlış mı yaptim?

Ben anlamıyorum ya bu insan evlatlarını valla... aramızda bir sıcaklık olsun diye gittim en güzelinden bir paket kurabiye yaptırdım size bu arada bu kutuyu hazırladım dedim sadece sirittilar ne teşekkür ne bir şey acaba ezikce bir hareket mi yaptım dedim... bir yandan da çok yardımcı oldular isim konusunda falan ama giderken falan hoşçakal da yarimagiz dediler... hayatımda hiç böyle ikilemde kalmadim

Sizce ofistekilere kurabiye alarak yanlış mı yaptim?
Cevapla