İş yerinde dedikodum yapılıyor ama suç benim üzerime kalıyor. Bu durumda ne yapmalıyım?

İnsan yapmadığı şey için utanır mı 1 senedir çalıştığım yerde saçma sapan dedikodular çıktı sadece bizim kızlar yapıyor fabrikada olan bir dedikodu değil neyse anlatıyorum çalıştığım bölümde bir adam var önüne gelene yürüyor bana da yapıyor rahatsız olduğumu söylememe rağmen devam ediyor sürekli yanıma geliyor insanlar yanlış anlayıp dedikodu yapıyor vende bunu kiderimze söyledim böyle dedikodu yapılıyor rahatsız oluyorum diye yok öyle bit şey diye liderimiz de gidip dedikodu yapanlara sormuş öyle bir şey var mı siye güvendiğim biri söyledi liderimiz o adam yanıma geldiğinde beni izliyormuş o adam hata yaptığımızda gelmek zorunda bugün de hata yaptım lifer geldi yanlışı anlattı ve giderken bir laf söyledi “sağ sola bakacağınıza işinize bakın hayal kurmayın” zoruna gitti olamayanlar şey yüzünden adam bana mimlendi gibi geldi ne yapmalıyım?

İş yerinde dedikodum yapılıyor ama suç benim üzerime kalıyor. Bu durumda ne yapmalıyım?
Cevapla