İş yerinde birine iftira atmak zorunda kaldım ve başı büyük belada ne yapmalıyım?

Üniversitede staj için iş yerine geliyoruz hafta da 1 kez. Kızlarla iddialaştık ben kasten çocuğa sürtündüm eğilirek ama sevgilisi bizi gördü ama benim kasten yaptığımı görmedi yanında arkadaşları da olunca korktum, onun sevgilisine sapık filan demeye başladım bağrındım ona beni döverler diye korktum. Sevgilisi terketti ama çocuk orada herkese rezil oldu ortaya çıkmasın diye de iş yerinde taciz etti demek zorunda kaldım. İşten çıkarttılar onu da benden de özür diledi iş yeri. Çok pişmanım ama itiraf edersem rezil olucam bazı arkadaşlarım itiraf et diyor bazıları boş ver s4lak olma diyor. Sizce ne yapmam lazım?
Güncellemeler
+1 yıl
Hakaret etmenize tahammül edemiyorum yardım etmek yerine herkes hakaret peşinde yazıklar olsun bende hata arkadaşlarım boş ver demişti doğrusu da bu hiç rezil edemem kendimi itiraf etme sizlerin yaptığı gibi hakaretlere maruz kalıcakmışım demek istemez kalsın
İş yerinde birine iftira atmak zorunda kaldım ve başı büyük belada ne yapmalıyım?
Cevapla