Patronumla ilişki yaşıyorum diye beni kınamaları doğru mu?

Patronumla başta gizli bir ilişkimiz vardı sonra ister istemez öğrenildi. İşe pek gitmiyorum ama sonuçta sevgilim yani tabii ki beni kayıracak diğerlerine haksızlık değil sonuçta. Ayrıca para için birlikteyim gibi davranılmasından bıktım açıkçası insanlar yargılamaktan başka ne işe yarıyor? Güzel şeyler kötü etmekten başka ne işe yarıyor? Bıktım artık.
Patronumla ilişki yaşıyorum diye beni kınamaları doğru mu?
Cevapla