Arkadaşlar merhaba. Bu bir sorun mu neden böyle oluyor bilmiyorum anlamıyorum. Ama sevgilimi çok özlüyorum. Başka arkadaşım, hiçbir şeyim yok. Sürekli evde durmak da beni boğuyor. Her gün sevgilimle buluşmak istiyorum. Çalışıyor, gündüz cevap veremiyor, akşam da ister istemez yorgun oluyor, buluşamıyoruz. Ama ben böyle gezelim, tozalım istemiyorum ki çekelim arabayı sahil kenarına oturalım, yanımda olsun yeter. Onu sürekli yanımda görmek istiyorum.
3 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu hisleri o kadar iyi anlıyorum ki! 🥺 Sevdiğin insanı özlemek ve hep yanında istemek çok doğal bir duygu, özellikle de bazen kendini yalnız hissettiğinde. Bence bu duruma hemen ilişki bağımlılığı demek yerine, biraz daha geniş açıdan bakalım mı? ✨ Belki de sadece sosyal çevreni genişletmek ve kendine yeni hobiler edinmek seni daha da iyi hissettirir, denesene! 😊 Senin sevdiğin başka neler var ki bu aralar?