Sevgilimi her gün görmek istemem normal mi, bu durum ilişki bağımlılığı mı?

Arkadaşlar merhaba. Bu bir sorun mu neden böyle oluyor bilmiyorum anlamıyorum. Ama sevgilimi çok özlüyorum. Başka arkadaşım, hiçbir şeyim yok. Sürekli evde durmak da beni boğuyor. Her gün sevgilimle buluşmak istiyorum. Çalışıyor, gündüz cevap veremiyor, akşam da ister istemez yorgun oluyor, buluşamıyoruz. Ama ben böyle gezelim, tozalım istemiyorum ki çekelim arabayı sahil kenarına oturalım, yanımda olsun yeter. Onu sürekli yanımda görmek istiyorum.

Sevgilimi her gün görmek istemem normal mi, bu durum ilişki bağımlılığı mı?
Cevapla