Sevgilimi çok seviyorum, her an yanında olmak istiyorum. Bu gerçekten normal mi?

Erkek arkadaşımla neredeyse her konuda uyuşuyoruz, yanındayken sürekli sarılasım öpesim sonra da bırakmayasım geliyo. Eve gittiğimde de sürekli onu düşünüyorum. Günün 25 saati onla birlikte olasım filan geliyo. Onsuz bir şey yapasım gelmiyor artık. Bu gerçekten normal mi? Lütfen yardım edin.
Sevgilimi çok seviyorum, her an yanında olmak istiyorum. Bu gerçekten normal mi?
Cevapla