Sevgilim doktor ben işsizim, para durumum kötü; bu ilişki gelir farkıyla nasıl yürüyecek?

Abi cepte para yok olan paranın hepsini KPSS kitaplarına yatırdım. Kızı kahve içmeye bile götüremiyorum. O götürüyor. Bana doğum günümde bir sürü şey almış. 1 defa konuyu açtım sen ol yeter diyor. Çok stres oldum.

Ben mesleğe geçersem yine o benden 40 bin TL daha fazla alacak. Abi nasıl olacak bu işler?

Güncellemeler
4 gü
Niye hepiniz bana hakaret ediyorsunuz dingiller? Kızı aldatıyorum veya pis işlerime alet mı ediyorum dedim? Param yok sınava 2.5 ay kaldı diye de işe giremiyorum sabah akşam ders çalışıyorum kız ile ilgilenemiyor mahçup kalıyorum diyorum. Hem kız benim ilişki benim. Sizden akıl almaya çalışanda kabahat. $. gidin bir daha bu siteye de girersem gö₺ olayım
Sevgilim doktor ben işsizim, para durumum kötü; bu ilişki gelir farkıyla nasıl yürüyecek?
Cevapla