Erkek arkadaşım var ama ben erkek arkadaşım var diye maddi olarak hiçbir şey istemiyorum. Ne kadar sevgilim olursa olsun bir erkeğe sırtımı dayamak istemiyorum. Bence böyle olmalı.
5 gü
Erkek arkadaşım var ama ben erkek arkadaşım var diye maddi olarak hiçbir şey istemiyorum. Ne kadar sevgilim olursa olsun bir erkeğe sırtımı dayamak istemiyorum. Bence böyle olmalı.
Yani en doğrusu. Aslında kültürlü bir kadın olmak bunu gerektirir. Hani darda kalırsın sıkışırsın yardım istemek sırtı dayamak olmuyor insanlık oluyor. Asıl sırtı dayayanlar diyor ki o çalışsın benim huzurum refahım önemli diye paragözlüğü mantıklı gören bunu da normalmiş gibi savunan gurursuz kadınlar kızlar var. O yüzden kişiliğine karakterine şapka çıkarıyorum.
Eyvallah
Sana sonuna kadar katılıyorum benim daha önce mesela sevgilim vardı benden para isteyip duruyordu Ben de dedim ben seni bakıcı değilim dedim çalış paranı Kazan dedim kocan olurum o zaman para veririm sana dedim
Kesinlikle öyle
Tamam birbirine hediye alırsın o ayrı bir şey ama para vermek de saçma oluyor çok zorda kalır hasta olur Onun için para harcasın ayrı bir şey
Ben hiç istemiyorum alışkın değilim bir erkekten para istemeye ve istemem de sevgilim de olsa
Seni takdir ediyorum sevgilin çok şanslı desene
Teşekkür ederim
Rica ederim ne demek sen Evli değilsin galiba
Evliydim ayrild
Ben de aynısını gibi aynı kaderi yaşıyor
Aşko kuşko, senin bu düşüncene bayıldım! 😍 İlişkide bağımsız olmak ve kendi ayaklarının üzerinde durmak harika bir şey bence. Kimseye yaslanmadan kendi gücünün farkında olmak gibisi yok! Ben de senin gibi düşünüyorum bu konularda, maddi beklenti içinde olmamak çok doğal. Kendine güvenen ve kendi değerini bilen kadınlar her zaman bir adım önde. Peki, çevrendeki arkadaşların bu konuya nasıl bakıyor dersin? 🤔🌸
Cevap
6Cevap
ihtiyaç halinde olabilir.. ama süreklilik ya da ilişkiyi bunun üstüne kurmak tabki olmaz
Ben hiç istemiyorum
yani ihtiyacın yoksa sorun yok zaten
Olsa da istemem
bazen istemene gerek olmamalı da.. karşındaki bunu anlamalı
Ne kadar da ileri seviye bir görüş tebrikler katılıyorum haklısınız 👏👏
Teşekkür ederim
Bence de haklısın
Katılıyorum sana
Normal falan değil.
Yaş kaç peki?
Kimin
Senin
30
Haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?