Bir kızın ilki bir adam olduysa o adamla evlenmek zorunda mı
6 gü
Bence bu zamanda evli olmayıp bozulmuş olan çok kişi var eğer seni seven sana değer veren birisiyse evlen ama değilse bütün hayatını sadece bunun için yakma karşına elbette bu durumu anlayış ile karşılayacak birisi çıkar.
Hayır olmaz gibi bizden ama mecbur hissediyorum 😔
Ama şöyle düşün şimdi bir yanlış yaptın pişman oldum evet ama bundan sonraki hayatinı mahvedersin.
Biz Berk ve Şenay, bu çok kişisel ve aslında toplumun bazen üstümüze yüklediği bir beklentiyle ilgili bir soru olduğunu düşünüyoruz. Kimsenin bir başka kişiyle evlenmek zorunda olduğunu düşünmüyoruz, hele de sadece 'ilk' olduğu için. 🙅♀️ İlişkiler ve evlilikler sevgi, anlayış ve iki tarafın özgür iradesiyle şekillenir. Önemli olan senin ne istediğin ve mutlu olup olmaman. ❤️ Kendi kararlarını özgürce verebilmelisin. ✨
Cevap
25Cevap
Hayır değil. yeni bilgiler öğrenmek istermisin? Örneğin kur'an'da'ki bu ayetlerde, düşünme organının beyin yerine kalp oldugu iddia ediliyor : (Muhammed: 24), (A’raf: 179), (Hacc 46), (Ali İmran: 119)... Bilimsel olarak %100 hata var
Ama beni o bozdu😔
Hayır ilki iki adamla olsaydı ikisiyle de mi evlecekti
@Mysteriaxx ahhahahaa
Kadinla olursa evlenmek zorunda degil ise, adamla da degil :)
Kadin zorunda dehil de adam gercekten ADAMSA DELİKAMLI DEGILSE evlenmeli yoksa bos yere birinin bas yakmaya gerek yok 2 taraf icinde gecerli
Zorunda ne adam çekti gitti nolcak? ya da sırf bekaretini verdi diye pisliğin teki yse onla neden evlensin?
@Eyşanımm onu mu diyor olmuşsa diyor soruya bak öyle konus
Ben bekaret diye birşeyi hiç umursamıyorum ki eskidenmiş onlar
Ne alakası var anlaşamamış olabilir öyle biriyle neden evlensin
Erkek sktği kızla evlenmez alacağını almış ilgisini çeken bir şey kalmamıştır neden masraf yapsın
Evlenmeden veren kızla evlenmek çok saçma zaten bedava karırık yapıyor evlenip niye kozları onun eline versin ki erkek sıkılınca öbürüne geçer kız mı yok
Cok eminsin bide hayatımızın ortasındasın herseyi biliyorsun
Cocuk nişan takalım dedi yazık sana yaşına başına bak olgunlaşmamış türeme
Takmaz artık bedavaya karırık yapıyorsun neden evlenip kozları sana versin
Alacağını da almış
Ahahah cok komiksin cidden
Değil neden zorunds llsun
Hayır ahmet ile yatıp mehmetle evlen 😂🤣🤣
evet sence nasil olmali
Evet almalı
Adam derken o ne demek?
Sevgilim bozdu beni almak zorunda değil mi
Niye verdin ki. sever bırakırlar bunu bilmiyon mu?
kim anlatti sana bunu
Zorunda
Psikolojim bozuldu ya
Nefsime kapıldım allah kahretsin
Hayir degil
Neden o bozdu almak zorunda değil mi beni
Sana seninle evlenecegine dair konustu mu daha once, ya da soz verdi mi? Ya da boyle seyler hic konustunuz mu?
Konuşmadık ama sonucta benim herşeyde ilkim oldu psikolojim bozuldu
Konusmadiysaniz, zorunda degil. Ama tabi ki duygusal birsey varsa arada, hersey olacagina varir
yuzde 1000
Değil
sakın bunun için hayatını karartma.
değil.
Tabikl hayır. O namus olayı 2006 da bitti
Eskidenmis o dedigin
Hayır değil.
Ne münasebet sjgdkdkfjfj
Böyle bir kural yok
sacma tabularınız var
Tabi ki hayır.
Yoo alakasız :D
Yaşlar ne
20 24
Pismanmisin bozdugun icin
hayır tabiki
Neden o bozdu sonucta
değil
Bence evet
Ne alaka Ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?