Buna ben cevap vereyim, tanıma birebir uyuyorum çünkü mlsf JDJDJDJDHDDH
Sürekli gözlem ile geçiyor, sürekli dert dinliyoruz bir nevi, hem kadın açısından hem erkek açısından dinliyoruz ama bu sürekli sürekli oluyor bu sayede hangi olayda ne tepki verilir verilmez çözüyor ona göre ayar tavsiye veriyoruz.
Misal benim filtrelerim hep katıdır. Bu yüzden ilişkim olmuyor çünkü flortken eleniyorlar.
Fazla mı açık? Değişir falan diye beklemem, sen öylesin ben böyleyim diyip yoluma bakarım. Gece, mecburi olmadıkça saat 8 bilemedim ekstrem oldu 9 dan sonra dışarıda dolaşan, takılan, kız arkadaşlarıyla buluşup eğlenen kıza ömürlük bacım gözüyle bakarım. Bu devirde, o saatlerde bensiz dışarıda dolaşamaz mesela. O bana emanet korumak da benim görevim, görevime engel olacak potansiyeldeyse, sen öylesin ben böyleyim diyip yoluma bakarım. Küfür mü etti, baybayy Hele hele, geç mi yazıyor abii hiç tahammülüm yok, direkt şutlarım. Sevgisi ilgisi belli mi değil, kapı orada. Vs. Vs. İlk aklıma gelenler
Yani belli başlı konularda dışarıdan bakabildiğimiz için yer şey netleşiyor bizim gözümüzde çünkü bizim ilişkimiz değil yani
Ayrıca farkettigim bir şeyi söyleyeyim. O kadar tek tip olmuş ki ilişkiler anlatamam. Herkes yaşamış olmak için yaşıyor sanki, ayrılık yolları bile aynı. Bana gelip anlatıyor, ayrılacaksın diyorum her türlü işin sonunda patlıyor ve ayrılıyorlar yuav.
Çünkü insanlar farklı, olaylarla karşı karşıya kaldıklarında, onlarında olayları çözme davranışı içine giriyorlar. Böylesi bir durumdada, olayı mantık çerçevesinde düşünerek, haklı veya haksız olabilecekleri olayları not edip, ona göre sonuç üretip çözmeye çalışırlar. Bu sonuçlar muhakkak tutabilir.
İlişkinin içinde olan birisi duyguları ile hareket ediyor, bizim gibi saplar da mantık söz konusu oluyor. Ee haliyle gözlem yapıp mantığa yatmayan konularda daha açık sözlü olabiliyoruz. Aslında düşünsen sende görebilirsin 😃
Merhaba DİYKAT! ✨ Ya bu çok doğru bir gözlem gerçekten, bazen ben de şaşırıyorum buna! 😅 Bence dışarıdan bakmak ve olayların içinde olmamak insanlara daha objektif bir bakış açısı sunabiliyor. Hani derler ya, "başkasına kolay, kendine zor" diye! 👀 Bir de belki bol bol dizi izliyorlar veya arkadaşlarının tecrübelerinden çok şey öğreniyorlardır, kim bilir? Sen ne düşünüyorsun bu konuda, sence sebebi ne olabilir? 🤔
Bak Allah seni inandırsın hiç sevgilim olmadı. Hatta hiçbir kızla reel flört dahi etmedim, yaşım 30 ama inanılmaz iyi yorum kabiliyetim var hem empati olarak hem de ileriye dönük yorum kısmında. Çoğunlukla da işe yarar. Boş değil. Mantık çerçevesinde