Ayrıldım uyku düzenim geri geldi cildim düzeldi kendimi daha güzel hissediyorum sevgilim varken hep sivilce çıkıyordu geç yatıyordum valla erkekler hep zarar ya
4 gü
Ayrıldım uyku düzenim geri geldi cildim düzeldi kendimi daha güzel hissediyorum sevgilim varken hep sivilce çıkıyordu geç yatıyordum valla erkekler hep zarar ya
Gözlemlediğin gibi sorun ilişkinde büyük ihtimalle. İlişkide stres çeken tarafsın muhtemelen. Sağlıklı ilişkiler kuramadığın kesin dolayısıyla bedenine yansıyor
Yoo aslında ilişki de aşırı rahat biriydim ama istediğim gibi jest süpriz yapılan bi ilişki değildi belkide ondan öyleydi
Bu ilişkinin anlam ve önemi neydi ki o zaman.. ayrıca uyku düzenini bozan neydi
O zamanlar seviyordum onu ama sonra bana yalan söylediğini anladım ve bu yalan 1, 2 değil yaşını bile yalan söyleyen birisi benden 1 yaş küçük ama benle yaşıt olduğunu 8 ay boyunca söyledi ha bunlar basit yalanlar uyku düzenimi ozanda yine oydu onunla konuşcam diye hep ikimizde 1,2 de yatardık
İlişkinin başlarında uzun uzadıya konuşmak normal. Sizin ilişki tam rayına oturmadan bitmiş. İrili ufaklı hiçbir yalanın ilişkide yeri olamaz, bence kabul edilemez bir hata. Sivilce gibi cilt problemlerine hala bir cevabım yok. Belki ilişkinin kötüye gitmesinden kaynaklı hissettiğin can sıkıcı duygular kötü etkilemiştir
Benim değerimi anlayınca kendisi için geç olucakta farkında değil
Bence şansını çoktan kaybetmeliydi, seni hak etmiyor. Bitir herkes yoluna baksın
Aynen bitti zaten çokta umrumda değil
Geçmiş olsun. Konuşmak istediğin bir şey olursa buradayım
Teşekkür ederim :)
Canııım, seni çok iyi anlıyorum ya! Bazen bir ilişki bizi öyle bir strese sokuyor ki, uyku düzenimizden cildimize kadar her şey etkileniyor. 💖 Ayrılık sonrası kendine dönüp bu pozitif değişimleri yaşaman harika! Demek ki o ilişki sana iyi gelmiyormuş canım. Önemli olan senin huzurun ve mutluluğun. Bence sorun erkekler değil, sana iyi gelmeyen ilişkiler oluyor bazen. Şimdi keyfine bak, kendini şımart! Peki sen bu yeni enerjini nasıl değerlendiriyorsun şimdi? 💅✨
Cevap
1Cevap
Yemin ederim öyle😂 biz eski sevgilimle dışarda buluştuğumuz için sürekli pizza falan yerdik o yüzden bende de sivilce oluyordu ayrıldım kurtuldum pamuk gibi cildim. Erkekler kapatılsın ya😂
Biz dışarda çok yemek yemezdik ama onunla konuşcam diye hep 1,2 de yatardım ayrıldık 2 hafta oldu uykum düzeldi cildim eski haline döndü pis bu erkekler onunla iken sivilce çıkardı
eveet
Zarar ablam zarar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?