Sizce iliskilerde bitkisel hayatta gibi davranan daha cok erkekler mi kizlar mi?

Sizce erkekler mi yoksa kızlar mı bitkisel hayatta gibi davranıyor? Soruyu anlamışsınızdır umarım 😀 Anlamayanlar için görsel yardımcı olacak.

Hiç iyi değilim moruk
Hiç iyi değilim moruk

(Argo yasak)! Teşekkürler. Güzel ve tatlı seviyeli yorumlar lütfen. 😀

Sizce iliskilerde bitkisel hayatta gibi davranan daha cok erkekler mi kizlar mi?
Cevapla