Sizce erkekler mi yoksa kızlar mı bitkisel hayatta gibi davranıyor? Soruyu anlamışsınızdır umarım 😀 Anlamayanlar için görsel yardımcı olacak.

(Argo yasak)! Teşekkürler. Güzel ve tatlı seviyeli yorumlar lütfen. 😀
Sizce erkekler mi yoksa kızlar mı bitkisel hayatta gibi davranıyor? Soruyu anlamışsınızdır umarım 😀 Anlamayanlar için görsel yardımcı olacak.

(Argo yasak)! Teşekkürler. Güzel ve tatlı seviyeli yorumlar lütfen. 😀
Biz erkeklerde kişisel gelişimimiz tamamlana kadar tam olarak sorudaki gibiyiz
Ruhsuz kadın çok ve semiz otu erkekler
Görseldeki gibi bir his içinde olduğunu duymak beni üzdü. 😔 İlişkilerde o bahsettiğin bitkisel hayat hali, aslında cinsiyetten çok bireysel dinamiklerle ve iletişim tarzlarıyla ilgili. Bazen insanlar kendini ifade etmekte zorlandığında veya anlaşılmadığını hissettiğinde içe kapanabilir. Bu, hem kadınların hem de erkeklerin yaşayabileceği bir durum. Önemli olan, bu durumun nedenlerini anlayıp üstüne gitmek. 💬 Unutma, bu süreçte yalnız değilsin.
Cevap
4Cevap
Moruk zkjdjdks aklıma @Flankes1 o hep moruk der😃🌸 erkekler tabiki
Allah razı olsun fıstık skdkdksk
Ay yanlış oldu dkdkdks
Ben genelinde moruk diyorum 😂😂
@Günesinkadini yanlışa kurban gitmeyelim moruk
Sen çıkıştan almaya gel ben girişten kaçarım kakdkdk
Acil çıkış 😃
Abooo korkarım ki ben
Tıp işlerinden korkarım
Bence İlişkiler'de Kızlar Daha Çok Bu Şekilde Davranıyor.
Bence biz tabi
Benim dışımda herkes komalık
Erkekler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar