Evliliğimde kendimi çok değersiz hissediyorum, kızım için mi sabretmeliyim yoksa boşanmayı mı düşünmeliyim?

2023 yılında evlendik aynı işinde çalışıyoruz kızım 20 aylık ve ben çok yoruldum sevgisini hissedememekten maddi olarak kendini geliştirememesinden ailesinin lafıyla hareket eden biri özellikle lohusayken o kadar üzdü ki ailemin evine gittim her konuda bizi yönetmeye çalışan bir annesi var boşansam boşanamam kalsam kalamam çocuğum küçük ve ben ne yapacağımı bilmiyorum evin her işine yardım eder yemek bile yapar ama sonra bu yaptıklarını başıma kakar çalıştığım iş yerinde güzel bir maaş alıyorum işi de bırakmak istemiyorum evi de bırakmak istemiyorum ve en kötüsü kızımı babasız büyütmek çok korkutucu

Güncellemeler
3 ay
Ailemin evinde nasıl olurum bilmiyorum milletin lafından çekiniyorum
Evliliğimde kendimi çok değersiz hissediyorum, kızım için mi sabretmeliyim yoksa boşanmayı mı düşünmeliyim?
Cevapla