Kaçarak evlendim , hamileyim ve kızım var? Eşim bana zulmediyor ? Önceliği ben değilim? Kendimi değersiz hissediyorum?

Selamun Aleykum , Hayırlı Geceler Dilerim Herkese... 23 yaşındayım. Elazigliyim , liseyi açıktan okumuştum sonra mezun oldum hic çalışmadim. Ailemden habersiz biriyle 20 yasimda kaçarak evlendim Gaziantep ' e gelin gittim. 3 senedir de ailesiyle yaşıyoruz. 2 yaşında kızım var , birde 5 aylık 2. Kıza hamileyim. Eşimin annesi son zamanlar çok üstüme geliyor evlendigimizden beri esim beni bir kere savunmadı. Anneme hele bir kötü davran falan diyor. Boşanmak istiyorum ama öldürecek gibiler. Ailem zaten ölsemde kapısını açmaz. Ne yapacağım ben?
Kaçarak evlendim , hamileyim ve kızım var? Eşim bana zulmediyor ? Önceliği ben değilim? Kendimi değersiz hissediyorum?
Cevapla