Karımı ve çocuklarımı artık sevmiyorum menopoza mı girdim ben?

2 kız çocuğum var ve eşim

3 kadın

çok benciller çok düşüncesizler çok beceriksizler çok fevriler yoruldum artık

bende insanım bir defa yaşıyorum bu kadınlarla mı uğraşmaya geldim bu dünyaya? Sevmiyorum mutsuzum ve boşanmak istiyorum onu bile mahmeke reddetti bir sebep yok diye

ALDATAYIM MI NAPAYIM YANİ ŞİMDİ BEN?

Karımı ve çocuklarımı artık sevmiyorum menopoza mı girdim ben?
Cevapla