10 yıllık evliyim, çocuğum olmadığı için kendimi eksik hissetmekte haksız mıyım?

Herkesin çocuğu var eşimin ilk eşinden de var ben kendimi çok eksik kimsesiz hissediyorum

10 yıllık evliyim, çocuğum olmadığı için kendimi eksik hissetmekte haksız mıyım?
Cevapla