29 yaşında bekarım ve çocuk sahibi olmak için çok geç kaldığımı düşünüyorum. Hislerimde haksız mıyım?

29 yaşındayım henüz bekarım ve değil evlenmeyi bu saatten sonra çocuk sahibi olmaya bile çok geç kaldığımı düşünüyorum. Bu yaştan sonra çocuğumla aramda çok fazla nesil farkı olacak gibi. Ayrıca 20li yaşların başındaki gibi enerjik de değilim. Yani çocuk bakabilecek gücüm kuvvetim var mı ondan bile endişe duyuyorum. Sizce hislerimde haklı mıyım yoksa abartıp kuruntu mu yapıyorum?

29 yaşında bekarım ve çocuk sahibi olmak için çok geç kaldığımı düşünüyorum. Hislerimde haksız mıyım?
Cevapla