29 yaşına gireceğim, evlenip çocuk sahibi olmak için çok mu geç?

Bu yaştan sonra ne zaman evlenip çocuk yapıcam ki? Sıfırdan çocuk sahibi olup büyütmek için çok geç kaldım yaşlandım gibi. Her şeyin zamanlı ve sırasında gitmesi gerekmiyo muydu? Neden kader bana bunu yaptı ki?

29 yaşına gireceğim, evlenip çocuk sahibi olmak için çok mu geç?
Cevapla