29 yaşındayım evlenip çocuk doğurmak için çok geç kalmış hissetmem normal mi?

Evlenip çocuk doğurmak için çok geç kaldığımı düşünüyorum. Bu yaştan sonra çocuk doğurmam ne kadar sağlıklı ki? Yaş ilerledikçe çocuk bakabilecek potansiyelin kalmayacağını düşünüyorum. Bu yaştan sonra kim büyütecek

29 yaşındayım evlenip çocuk doğurmak için çok geç kalmış hissetmem normal mi?
Cevapla