Yaş 36. Evlenemeyip çocuk sahibi olamadım diye üzülüyorum. Çok mu geç kaldık?

Bir doktorun sayfasında kadin 45 yaşında ikiz çocuk dünyaya getirmiş altına hemcinslerimiz bi dünya olumsuz yorum yazmış. Yine aynı sayfada 40 yaşında bir kadın menopoza girmiş doktor tüp bebek falan olmaz diye ümidini kırmış falan filan işte

Yaş 36. Evlenemeyip çocuk sahibi olamadım diye üzülüyorum. Çok mu geç kaldık?
Cevapla