Kendimi çok değersiz hissediyorum, sizce boşanmalı mıyım?

Merhabalar 1,5 yıllık evlililiğim var. Bide daha küçük bebeğim. Eşimle ilk başta arkadaştık. Arkadaşken o kadar iyiydik ki en ama en sevdiğim arkadaşımdı. Her sıkıntımda yanımda olurdu. Sonra o bana açıldı ben kesinlikle onu o anlamda sevmiyordum ama zamanla ısrarları üzerine ikna oldum uzun bi süreç sonunda evlendik. Ben aslında nasıl desem boşluğuma ya da sevgisizliğime o kadar çok denk geldiki şu an kararlarımdan ötürü çok pişmanım. Ama çocuğumdan dolayı değiş kesinlikle onu çok seviyorum Allah bana bağışlasın. Ama evliliğim konusunda gerçekten sıkıntılıyım. Yaş itibarıyla bişeyleri daha yeni sorgulamaya başladım. 26 yaşındayım eşim benden 9 yaş büyük. İlkokul mezunu BİLe değil 8. Sınıf terk. Ben ise laborant ve veteriner sağlık teknikeriyim. Kültür farkı da çok var. Ben akdenizde büyüdüm o Doğu anadoluda. Mizaç farkı çok var. Ya bu konularıda geçtim biz çok kavga ediyoruz. Ne kadar beni suçlasada genel sebep eşimin kendisi bence. Ne temizlik bilir ne temizliğe yardım etmek bilir. Çocuğada ben bakıyorum. Bazen annemde kalıyorum çünkü evde sıkılıyorum. Eşimle ne dışarı çıkmışlığımız var ne akşam oturup sohbet etmişliğimiz. O hep bilgisayarda ben ise ev işleri çocuk bakmak. Ben böyle bi insan değildim çalışan cıvıl cıvıl gezen bi insandım. Ayriyeten bide eşimin benimle ikinci evliliği. eşim sürekli ailem fakir dedi durdu oysa herkesten daha iyi durumları kalabalık aile fakirler güya ama sofralarından her akşam asla et eksik olmaz. Düğünümde bırakın takıyı bi eşya almadılar ya bi halı BİLe almadılar. Eşim eşyaları ikinci el aldı. Ona BİLe bişey demedim. Hatta kardeşinin kartından aldı ona ödeyecekti kardeşi dedi ki 3 bin TL si benden olsun dedi düğünde onu bilezik olarak söylettiler :). Sonra erkek kardeşi kartı ödeyememiş kız kardeşı onun kartını Ödemiş yardım etmiş ve görümcem bana kavga ettiğimizde dediki senin evinin eşyalarını ben aldım sen eve ne aldın dedi. Oysa çoğunluk eşyaları benim akrabalarım kimsesiz arkasında destek olan yok diye yaptılar çatalından kaşığına kadar. Eşim sadece koltuk baza çmşır makinesi aldı. Benim çoğu şey içimde ukte kaldı. Düğünde annesi kına yakılırken sadece çeyrek koydu elime. Bide evimde tatil yaptılar düğün zamanı. Düğün gecesi de evdelerdi evimi kullandılar hep. Yakın geleceğe olursak eşim bana asla hediye alan bi insan değil. İçki de içiyor. Çiçek bile almıyor bi anneler gününde 500 tl atmış onda küstük bana öldüresiye şiddet uyguladı kafama yumruklarla 20 kere vurdu. Uzaklaştırma aldım ama yine kandım yalvardı son şansın dedim affettim. Mesela örnek veriyorum bi altından hediyeden bahsediyorum diyorki ben milyoner miyim. Ya diyorum 3 bin TL ye bile küpe kolye var diyorki üç bin lira az para mı. Ama eline para geçince gereksiz bi şekilde klima varken 25 bin TL’ye klima aldı. Ha bu arada asgari ücretle çalışan biri değil. 14 bin alıyor ek geliri var oyunlardan ve ay sonunu rahat çıkarıyoruz. Ama bana gelince böyle İntihar etmeyi düşünüyorum ben sizce napmalıyım psikiyatriye gidemiyorum çocuk emzirdiğm için

Kendimi çok değersiz hissediyorum, sizce boşanmalı mıyım?
Cevapla