Doğum Soruları
Doğum Soruları - KizlarSoruyor
Kadınlar Doğumdan ne kadar süre sonra çalışmalı?
Anne olduktan sonra iş hayatına devam etmek için ne kadar süre geçmeli? #reda
Kizlaaar siz doğum yapıp iki büklüm yatarken biz kocalariniza fingirdesiyoruz😂?
Özel hastanede hemşireyim bir tane kadın hemşire arkadaşım daha var doğumhanede çalisiyoruz beğendiğimiz yakışıklı babalarla karısı sedyede yatarken flörtlesiyoruz baya. Hepsi yüz vermiyor ama %de 90ı dünden razı😂 sizde...
Doğum gününü kimse hatırlamayınca üzülür müsün?
Bugün benimkini ailem dahil hiçkimse hatırlamadı bir beklenti içinde değildim aslında ama insan değer görmediğini anlıuor böyle günlerde
Yarin dogum gunum ama kimse hatirlamiyor, soylemeli miyim yoksa bosverip kabulleneyim mi?
Yarin dogum gunum ve arkadaşlarım ailem de dahil yalnızca ben söylediğim zaman hatirliyorlar soylemesem sanki hiç yokmuş gibi davranıyorlar ne yapmaliyim
Kadın doğum yapıyor, hayatını değiştiriyor, peki erkek buna ne veriyor karşılığında?
Artık kadınlar da maddi olarak bağımsız.
Bugün @BirAşçııHanım ablamın doğum günü kutlamak ister misiniz?
Bugün @BirAşçııHanım ablamın doğum günü kutlamak ister misiniz 🥳🥳🥳🥳🥰🥰🥰🥰 #KSHakkında
Gebeyim doğumuma 2 ay kaldı yavru kedi almam yanlış mı?
Doğumuma iki ay kaldı kedileri çok seviyorum 🥹kedi alsam çocukla beraber zor olur mu veya hijyenik vs
Ayrıldığım eski sevgilim doğum gününde benden mesaj beklemiş midir sizce?
6 gün önce ayrıldım suçu çok büyük aldatma değil her yerden engellemiştim dün doğum günüydü kutlamadım sizce beklemiş midir kutlamamı ne düşünmüştür
Bugun benim doğum günüm?
Yapayanlız tek basımayim. Bugun sadece bankalar kutladı doğum günümü.
Ailesini depremde kaybeden biri olarak kardeşime doğum günü için ikinci el gitar bulabilir miyim?
merhaba daha öncede doğum günüm de buraya yazmıştım , arkadaşlar ben yirmi iki yaşındayım ve maalesef o depremde ailemi kaybettim, bunu sürekli de dile getirmekte istemiyorum aslında çok mutsuz ve yalnızım sanki...
Eski sevgilimin doğum gününde ne yazsam, mesaj atmalı mıyım 🎂?
19unda eski sevgilimin dogum gunu NEE YAZILIR CABUKK
Doğum günüm onun ölüm yıldönümü oldu, yıllar sonra bu suçluluk duygusuyla nasıl başa çıkılır?
o pastayı kesemedim, mumları üfleyemedim ben katil miyim bilmiyorum ama o benim yüzümden gitti, bunu biliyorum. üniversitedeyiz o zamanlar, o kadar gariban ki, cebinde çay parası yok ama gururlu, asla belli etmez. ben...
Kayınvalidem çocuk istiyor ama ben hazır değilim, gizli doğum kontrol kullanmakla haksız mıyım?
Yeni evliyiz evlenmeden önce hemen çocuk yapmak istemiyorduk ama kayınvalidem çok ısrar etmiş diye eşim çocuk istedi. Bende ondan gizli doğum kontrol hapı kullanıyorum. Kandırdığım için vicdan azabı çekiyorum ama...
PCOS var, dogum kontrol hapı bitti ama adet olmadım, telaşlanmalı mıyım?
PCOSlu biriyim, doğum kontrol hapı kullanıyorum şu an kırmızı haplar bitti ama hala regl olamadım, bilen biri varsa cevaplarsa sevinirim
Karım yeni doğum yaptı kızım çok kıskanıyor?
Yeni erkek bebeğimiz oldu kizim 6 yaşında ama çok agliyor dolabın önüne gidip gidip gel kardesini sevelim dedim o da tam severken kolunu sıktı bebeğin bende çekmeden annesi suratını itti kafasını kalorifere çarptı annesi...
Erkek arkadaşım bir anda doğum kontrol hapı kullanıyor musun diye sordu, neden böyle yapmış olabilir?
arkadaslar erkek arkadasim bana bir anda hic alakasiz bir zamanda birdenbire hayatim sen dogum kontrol hapi kullaniyor musun diye sordu korunmak icin bende hayir nereden geldi aklina bu diye sordum hic oyle aklima geldi...
Hem doğum günümde hem kandilde aldatıldım, böyle birine nasıl ders verilir?
Arkadaşlar 2 yıllık ilişkim vardı double aldatıldım bana şehir dışındayım dedi iş için meğer dönmüş hem doğum günümdü hem de kandil günüydü aldatıldığımı öğrendim. Tabiki ayrılıcam ama aileler vs vardı arada ciddiyete...
Çekingen bir çocukla konuşma koptu, doğum günümü kutladı ve takipten çıktı, yazmalı mıyım yoksa tamamen salayım mı?
Bir tane çocukla konuşuyordum bir buçuk hata falan sürdü buluştuk da bu süre içersinde iletişimsel sıkıntılardan dolayı konuşmayı bıraktık ama o doğum günümü kutladı st yanıt verdi ben çok üstüne düşmedim çünkü belirgin...
Doğum günümde ailemi depremde kaybetmişken yalnız hissetmem normal mi 😔?
merhaba ben öğrenciyim, apartta kalıyorum oda arkadaşlarım iyi insanlar değil, ailemi maalesef 6 Şubat depreminde kaybettim, bugün doğum günüm bana belki sürpiz yapıp pasta alırlar diye düşündüm kutlamadılar bile, benim...
Doğum günü masası?
Doğum günü masası için ıslak kek, patates salatası, havuç tarator, elmali kurabiye, çörekotlu kurabiye, sarma, poğaça düşünüyorum başka bir şey daha yapmalı mıyım yoksa yeterli mi
Karımın doğum lekesi var herkes ona bakıyor ?
Karımı her kalktığında doğum lekesinden öpüyorum ama çok dikkat çekiyor sürekli insanlar yandı mı diye soruyor disarida bakıyorlar artık rahatsız olmaya başladı bir tek senin kadının olayım seni göreyim kimseyi görmek...
Doğum günüm 🎂🫠 Kutlamak isteyen var mı?
Bu gece yeni yaşıma giriyorum. Duygulu ve hüzünlüyüm 🫠 Sanırsam kimse hatırlamayacak. Çünkü son iki yıldır çoğu kişiyi çıkarmak zorunda kaldım hayatımdan.
Anne olmak istiyorum ama doğumdan çok korkuyorum, normal mi sizce 🥹?
Bugün yeni doğum yapmış bir tanıdığıma gittim, bebis cok tatlıydı 🥹😍ama sıkıntılı bir doğum olmus cok kafama taktım. Ben doğuramam galiba🤧
Sevgilime bugün cüzdan aldım, doğum gününe gömlek de alsam az mı olur sizce?
Bugün sevgilime hediye aldım kaliteli güzel bir cuzdan 1 hafta sonra da doğum günü kaliteli bi yerden şık bir gömlek alsam az olur mu sizce ondan 10 gün sonra da 14 Şubat zaten ne düşünüyorsunuz bugün de hediye verdim...
Doğum gününüzü hiç motorun üstünde kutladınız mı, kutlamak ister miydiniz?
Doğum gününüzü hiç motorun üstünde kutladınız mı, kutlamak ister miydiniz 🤔 #Arabalar
Türkiye'de çok eşlilik yasal olsa doğum oranı artar mı yoksa evlilikler mi azalırdı?
Bir erkek 4 tane kadınla evlenebilseydi doğum oranı artar mıydı yoksa evlilikler azalır mıydı
1996 doğumlular şu an nasıl asker oluyor, MSÜ yaş şartını nasıl aştınız?
MSu sınavına bile 97 ve sonrası kabul edilmiş 96 lilarda asker olmak isteyebler nasıl oldu
İlk kez doğum günümü yalnız geçirdim, bu yalnızlık duygusuyla nasıl başa çıkılır?
Son günlerde en yakın arkadaşlarım kazık attı. Erkek arkadaşım da hastalandı. Ailem farklı şehirde. İlk defa bir doğum günümü tek geçirdim çok yalnız hissediyorum.
Bugün benim doğum günümmm?
Doğum günün kutlamayacak büyük ihtimal çünkü çok fazla arkadaşım yok. Doğum günümü kutlar mısınız? İlgi dilencisi gibi hissediyorum kendimi😂
Doğum günümü kutlamak isteyen var mı?
Evde tek başıma geçirdim bugünü normalde de kutlamam öyle ama ilk defa bu burukluk oldu
Doğum haritama ücretsiz bakabilecek astroloji bilen birini nereden bulabilirim 😊?
doğum haritama baktırmak istiyorum. bilen birisi var mı?
Doğum günü kutlar mısınız? Kutluyorsanız, kimlerle ve nasıl kutluyorsunuz?
Ben şu zamana kadar hiç doğum günümü kutlamadım, kutlama ihtiyacı duymadım, fakat doğum günlerine katılmıştım, tatlı yerlerdi..
Sezaryen doğumdan 1 ay sonra bile süren aşırı halsizlik ve uyku hali normal mi?
Sezaryen doğumdan çıktıktan sonra aşırı halsizlik uyku hali kas güçsüzlüğü var şu an 38. günümdeyim kan testlerim normal çıktı neden olabilir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer