Babam, annem kimse aramadı, kutlamadı, bekledim dün gece 00:00'dan beri bekledim yok, kutlayan yok, arayan yok, soran yok, en son ben aradım ve dedim kızınızın doğum günü var kutla... Cümleyi devam edemeden para mı istiyorsun, ne istiyorsun git çalış sana kim oku dedi kapattı yüzüme
Ben para istemedim, bir şey istemedim tek ikinizden bir kızım doğum günün kutlu olsun
1 kişi ev arkadaşım kutladı, sarıldı, öptü ve durumu olmadığı halde (normal öğrenciyiz) gitmiş pasta almış, mum aldı happy birthday yazısı falan aldı eve astı, balon aldı hayatımda ilk defa gördüm böyle bir şey ve bunu eminim kredi çekmiştir almıştır :(
Oturup üzülüyorum nasıl bir hayat
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer