Doğum günümde ailem arayıp sormadı, sadece ev arkadaşım kutladı?

Babam, annem kimse aramadı, kutlamadı, bekledim dün gece 00:00'dan beri bekledim yok, kutlayan yok, arayan yok, soran yok, en son ben aradım ve dedim kızınızın doğum günü var kutla... Cümleyi devam edemeden para mı istiyorsun, ne istiyorsun git çalış sana kim oku dedi kapattı yüzüme

Ben para istemedim, bir şey istemedim tek ikinizden bir kızım doğum günün kutlu olsun

1 kişi ev arkadaşım kutladı, sarıldı, öptü ve durumu olmadığı halde (normal öğrenciyiz) gitmiş pasta almış, mum aldı happy birthday yazısı falan aldı eve astı, balon aldı hayatımda ilk defa gördüm böyle bir şey ve bunu eminim kredi çekmiştir almıştır :(

Oturup üzülüyorum nasıl bir hayat

Doğum günümde ailem arayıp sormadı, sadece ev arkadaşım kutladı?
Cevapla