Bu gün doğum günüm ama ailem kutlamadı?

Herkesin doğum gününü en iyi şekilde ayarlayıp kutladiktan sonra geriye kalan sadece sıfır uzak mesafeye düştüğüm arkadaşlarım bile şu iki gündür düşünüp bir şeyler gönderip kutlarken (konu hediye değil) bugün defalarca nefessiz kaldım ama şunu anladım kimse ailende olsa gereğinden fazla değeri hak etmiyor hak edene hak ettiğini vereceksin yoksa böyle üzülüyorsun

Bu gün doğum günüm ama ailem kutlamadı?
Cevapla