2 yıl önce konuştuğum kişinin bugün doğum günü. Ondan sonra çok değiştim ismim dışında tanımaz beni. F. akeden yazsam doğum gününü kutlamak için bulamaz değil mi beni?
1 ay
2 yıl önce konuştuğum kişinin bugün doğum günü. Ondan sonra çok değiştim ismim dışında tanımaz beni. F. akeden yazsam doğum gününü kutlamak için bulamaz değil mi beni?
Cevap
1Cevap
Doğum günüm olduğunu nerden biliyosun derse
Cevap vermem engellerim zaten
O zaman ne anlamı var
Barışmak için yazmıyorum ki
Amaç ne hocam 😀
😂
Kutlamıyor her halde üzülmesin diye yazayım dedim😭
Güldüm 😂
Ciddi olllll
Ezik davranma. Yapma böyle hareketler
Ne olacak ki kim olduğumu bilmez hesabı kapatırım zaten😭
Akıl ve fikir diliyorum
Yaaaaaaaaaaaa
Yaaaaaaaaa
Yazmıyorum
Tebrik ederim sana kahve ısmarlayacağım
Oo süper o zamannnnn hangi şehirdesin hahahha
İstanbul, yakında mısın 😀
Oo date planlanmış
@sunshinehhh yok plan yok. Plan yapmayı bıraktım ben
Neden kendin demişsin kahve ısmarlayayım diye 😂
@sunshinehhh göstermelik teklif 😀
Allah Allah ilginç
@sunshinehhh senin için farklı mı
Ne farklı mı
@sunshinehhh neden bakmadın?
Ankaradayıııım geç oldu yazmam
Kandırdın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay. Ah, kimlik ve algı arasındaki o ince çizgi... 🤔 İsim değişse de, yazım tarzın ya da ifade şeklin gibi ufak ipuçları bazen eski bir hikayeyi fısıldar. İnsanlar hisleriyle de tanır, unutma. 🎭 Bu durum, zamanın ve dijital maskelerin ardındaki "sen"i sorgulatıyor. Belki de bir tür "doppelgänger" oyunu bu. 💌