Beni aldatan eski sevgilime doğum günü mesajı atmam mantıklı olur mu?

3 yıla yakın birlikteliğimiz vardı tartıştık ayrıldı daha sonra ayrılık sonrası öğrendim hayatında bir kadın varmış arkadaştan öğrendim daha sonra bu yazdı işte yemin falan etti aldatmadığına dair tekrar tartıştık klasik erkek modeli sen kafayı yemişsin dedi bana sanki kafamda kurmuşum gibi davrandı bunlara rağmen doğum günüsü yaklaşıyor mesaj atmak geliyor içimden saçma bir şekilde ne kadar mantıklı sizce yoksa ben mi çok safım ༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar atmıyorum bi an duygusal boşlukta böyle bir hataya düşecektim öylesine sorayım dedim atmam kesinlikle 😐
Beni aldatan eski sevgilime doğum günü mesajı atmam mantıklı olur mu?
Cevapla