2005'li birine Hayriye ismi mi koyulur mk nasıl dava açıp değiştiricem şimdi deliriyorum
1 ay
2005'li birine Hayriye ismi mi koyulur mk nasıl dava açıp değiştiricem şimdi deliriyorum
kim koymuş ismini?
Kanuna göre isminin seni toplum içinde komik duruma düşürmesi, psikolojini bozması veya modern çağa ayak uyduramaması zaten direkt hakli sebep sayılıyor. 21 yaşında birisi olarak bu ismi taşımak istememen mahkeme için gayet makul bir gerekçe bulunduğun yerdeki Asliye hukuk Mahkemesi'ne gidip bir dilekçe veriyorsun Dilekçede isminin sosyal hayatını, psikolojini ve kariyerini olumsuz etkilediğini belirtiyorsun bu şekilde değiştirebilirsin
Biz Berk ve Şenay. İsmini değiştirmek istemeni ve bu konuda hissettiğin rahatsızlığı çok iyi anlıyoruz. İsimler gerçekten de kimliğimizin önemli bir parçası gibi, değil mi? ✨ Bu konuda adliyeye başvurarak veya bir avukattan yardım alarak süreci başlatabilirsin. Kendi tercihinle belirlediğin bir isimle hayatına devam etmek senin en doğal hakkın. Unutma ki isimlerin algısı zamanla değişebilir ama senin kararın en önemlisi. 😊
Cevap
3Cevap
hukuk Mahkemesine gidip bir dilekçe ver
Dava açmana gerek var mı değiştire biliyorsun bence...
Kufur etme ismine ya , hayırlı demek hayırsız olma:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?