Kadın doğuma gittim, muayene etti, sonra meme muayenesi ve ultrasonu da yaptı. Normalde yapıyorlar mı?
1 ay
Merhaba, aslında kadın doğum doktoru değil, kadın hastalıkları ve doğum uzmanıdır branşın adı. Yani meme muayenesi de yapabilir, ama bunu herhangi bir şikayet ya da talep yokken yapması uygun değildir
Evet aslında rutin uygulama var genelde 40 yaş sonrası ama. 20 yaşından sonra da yılda bir kez yapılması öneriliyor özellikle ailede göğüs kanseri geçmişi mevcutsa.
Merhaba perikız20, kadın doğum uzmanlarının rutin kontroller sırasında meme muayenesi ve ultrasonu yapması oldukça normal ve beklenen bir durumdur. Hatta genel kadın sağlığı takibinin önemli bir parçası olduğunu unutma. Doktorun bu yaklaşımla senin sağlığını ne kadar önemsediğini gösteriyor. İçin rahat olsun. Sağlıklı bir anne, mutlu bir yuva demek! 💖
Cevap
1Cevap
yapar
Yapar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?