Alışveriş & Hediyeler Cevapla, yeni yıl hediyeni kazan! 💝 En unutulmaz yılbaşı fotoğraflarında kimler var 📸🎊? (Sayfa 8) ShoppingColic Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3448 Cevapla, yeni yıl hediyeni kazan! 💝 En unutulmaz yılbaşı fotoğraflarında kimler var 📸🎊? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 82 kişi beğendi
mavisaclikiz_ Takip Et Xper 2 Yaş: 29 1 yıl genelde ailem bazılarında ise sevdiğim arkadaşlar 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
250Cevap
Annem babam yengem emim halam teyzem
Evet evet fakat ben o tarz müzik dinlemem
Ailem var en önemlisi iyi ki...
ilemle gecirdigim an en keyifli animdir
Ben varım ben ben ben ben
Yılbaşı fotoğraflarım yok
Çok güzel bir paylaşım. Yararlı.
Yılbaşıyla işim olmaz kutlayıpta ne yapacaz
Annem ablam ben variz tabikiidee
Ailem var tabiki de başka kim olabilir ki
Aile arkadaşlar var yalnız
genelde ailem bazılarında ise sevdiğim arkadaşlar
Ailem, ben, sevdiklerim olur
Sevdiklerim değerli olanlar
Ben kedim kedimin yavrusu
Tek kendim var kimse yok :)
güzel hediyeler bence güzel
Ailem , kuzenlerim, arkadaslarim
ailem ve ben tabi ki, gerisi teferruat
Kimse yok yalnızım bu sene
Yeni yıl güzellikler getirsin..🌸
Yeni yıl güzellikler getirsin...
Yılbaşı kutlaması yapmıyoruz şükür
Kimse yok yalnızım hersene olduğu gibi
Güzel hediyeler bekliyorum
Tabiki ailem olmalı resimde
Yeni yıl eski başlangıçlara imza atabilir
Ben hiç çekmiyorum ki unutuyorum çünkü 😅
Ben ailem arkadaşlarım nenemle dedem
Çok güzel makine ben de almak istiyorum
Yılbaşı fotoğrafım yok maalesef
Evet çok güzell bayıldımm
Bence çok eğlenceli olacak bu yiĺ
Yeni yıl yeni bir umut yeni bir hikaye
Sevgilimmmm köpeğim ailemmm
Yıl başı fotoğraflarında aile öncelikli
En sevdiğim resimlerim kedimle 🐈
Hiç kimsede yok belki arkadaşlarım olur
aileeemm sevgilimm arkadaslarimmm
ailem sevdiklerim sende ola bilirsin
Canım ailemleeee🧿🥰🥰🥰🥰💕
Kimseyi uygun görmüyorum. O yüzden yok.
Hep olduğu gibi şimdi de kimse yok.
Yılbaşında fotoğraf çekilmeyi sevmem
Eşim oğlum kısacası ailem❤️
Kimse yok ya genelde yalnız girdim
Bende ailem ve sevdiklerim olurdu.
Kimseler yok busefer seneye bakacagim
Hala öyle bi fotoğrafım yok..
Bizim yılbaşı hep sade geçiyo
Yeni yıla az kaldı ya ne güzel
Şans getiren hediye ler olsun
Öyle bir fotoğrafim yok benim maalesef
Ooo üniversite arkadaşlarla ekip güzeldi
Daha öyle bir fotom yok desem inanır mısın
Sadece karım olacak kadın.
Güzel şeyler var olmalı özel gün sonuçta
Cok guzelmis süper elinize sağlık
Maalesef hiç kimse evde geçirecez yılbaşını 😄
Gecen yık kuzenim beni agacın suslemesiylr suslrdi