Alışveriş & Hediyeler Cevapla, yeni yıl hediyeni kazan! 💝 En unutulmaz yılbaşı fotoğraflarında kimler var 📸🎊? (Sayfa 7) ShoppingColic Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3448 Cevapla, yeni yıl hediyeni kazan! 💝 En unutulmaz yılbaşı fotoğraflarında kimler var 📸🎊? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 82 kişi beğendi
Sıkılmışbırıişte3434 Takip Et Xper 1 Yaş: 21 1 yıl Yeni yıl bana çok iyi gelıcek eminim 😄 0 0 Yorumla
BihterZiyagil3316 Takip Et Xper 1 Yaş: 21 1 yıl Dünyada bana değer veren tek insan kendim! 0 0 Yorumla
nostaljik2010 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 1 yıl Arkadaşlarım ve ailem vardı başka kimse yoktu 0 0 Yorumla
ᴍʀs_ᴊᴇʟɪʙᴏɴ Takip Et Xper 1 Yaş: 126 1 yıl Benve annem variz hep galiba hepte oyle olacak 0 0 Yorumla
MehmetDeniz002 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 1 yıl Kedim ve ben başka kimseye gerek yok ksbjsns 0 0 Yorumla
Fantezifaruk Takip Et Xper 2 Yaş: 21 1 yıl Canım Ailem <3 Onlar bana yeter ve artar bile. 0 0 Yorumla
beratt412 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 1 yıl Yılbaşı kutlar iken eğleniyorum foto çekmek yerine 0 0 Yorumla
busranuraltunts409 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 1 yıl Yılbaşı kutlamadim ki hiç yaa o yüzden hayır 0 0 Yorumla
olgunbirbireyy Takip Et Xper 3 Yaş: 22 1 yıl Yılbaşı fotoğrafı hiç çekmemiş olmam çok garip 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
250Cevap
O ana ait sıradan bir fotoğraf hiç yok ama
Yeni yıl bana çok iyi gelıcek eminim 😄
Dünyada bana değer veren tek insan kendim!
elbette ailem ve kedim :)
Ailem var Ailemi seviyorum
onunla olan fotoğraflarım
Onlar ne yazık ki çok eskide kaldı
Ayyy tbkiside arkadaşlarım
Arkadaşlarım ve ailem vardı başka kimse yoktu
Her zaman hepsinde ailem var 💜
arkadaşlarım var ya genelde
Takım arkadaşlarım tabiki
Arkadaşlarım vardır ya Genelde
Hiç kimse hep yalnız girerim
Evet aile tabikide en güzel fotoğraf
Ailemm herşeyim ve 1 tane arkadaşım
Kimse yok maalesef öyle bı yılbaşı geçirmedim
Annem babam abim dedem babaannem var
Ailem karım çoluk cocugum
Aile fertlerimizim hepsi var.
6 senedir yok maalesef aga
Benve annem variz hep galiba hepte oyle olacak
Ailem var 😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Ailem arkadaşlarım olurbenimkinde
Ailem vardı ve arkadaşlarım
Sevgilim ve arkadaşlarım var
Kedim ve ben başka kimseye gerek yok ksbjsns
Ben ve ben.. sımdılık baskasına ıhtıyac yok
çekirdek aile ve yakın arkadaşlarım
Ben varım ya işte yetmez mi?
Yılbaşında hiç fotoğraf çekmedim desem. d
Canım Ailem <3 Onlar bana yeter ve artar bile.
Yalnızım dostlarım yalnızım yalnızz
hiç kimse yok şu an için listemde
Ünlü aktörler yıldızlar tabiki
Bir çok kişi var o fotolarda
Bende yok ne gezer yılbaşı of of özendim
Yılbaşı kutlar iken eğleniyorum foto çekmek yerine
Fotoğraflı takvimler mükemmel
Üzgünüm hediye verecek kimsem yok
Yılbaşı kutlamadim ki hiç yaa o yüzden hayır
Ailemle geçirdiğim anlar paha biçilemez
Hep kendim ve arkadaşlarım 🥹🥹😉😉
Öyle bi fotoğrafım yok abim
Arabam ve manzaramız sadece
Ailem ve sevdiğim kişiler
Annem babam kardeşlerim var
maalesef yok resim falan imkansız lıl
Ailem göz yaşım yorgun yüzler
aile arkadaş sevgili vs. olur
Ne acaba bana çıkacak hediyesi
Yılbaşı ağacı süslemek çok zevkli
Ben arkadaşlarım ve ailem
Yılbaşı fotoğrafı hiç çekmemiş olmam çok garip
Çok güzel değilmi ama fotoğrafdakintablolar
Ailem ve Aile büyüklerinden sevdiklerim
Arkadaşlarım ve ailem canımlar
Aile her şeyden öte gelmelidir, kıymetini bilin
Aile ile geçirmek ve huzur
Ben ve benimle her yere gelen yanlızlığım..