Alışveriş & Hediyeler Cevapla, yeni yıl hediyeni kazan! 💝 En unutulmaz yılbaşı fotoğraflarında kimler var 📸🎊? (Sayfa 4) ShoppingColic Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3448 Cevapla, yeni yıl hediyeni kazan! 💝 En unutulmaz yılbaşı fotoğraflarında kimler var 📸🎊? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 82 kişi beğendi
Salihydnxyz Takip Et Master Yaş: 24 , eic 83% 1 yıl Bir arkadaş, bir aile bir ben, gerisi çöp 0 0 Yorumla
denge_x Takip Et Xper 5 Yaş: 43 , eic 45% 1 yıl Öenmlimi kim veya kimler bu sene zor bir yil 0 0 Yorumla
Huzurluhuzursuzz Takip Et Guru Yaş: 73 , eic 62% 1 yıl Aılem olurdu olsa sevsgım insanlar 0 0 Yorumla
banyoterligi00 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 73% 1 yıl En güzel hediyeler yeni yılda geliyor 😂 0 0 Yorumla
silverrrrrrr Takip Et Xper 6 Yaş: 21 , eic 89% 1 yıl Fotoğraftan ziyade anı yaşamak güzel 0 0 Yorumla
Gulso2860 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 96% 1 yıl Geçmişi ve ölen kişilerin fotoğrarı var 0 0 Yorumla
MakulCevap Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 98% 1 yıl Ailemiz çok önemli tabi Mutlaka olmalı 0 0 Yorumla
Bii_miteolojii0 Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 98% 1 yıl Öyle şaşalı bir parti hiç bir zaman olmadı 0 0 Yorumla
Hayallerhayatlar25 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 92% 1 yıl Sanırım hiç yılbaşı fotoğrafım yok:) 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Annemın o gün doğum günü ve hep bırllıkte her sene fotğrafımız var, Ailemi çok seviyorum :) 0 0 Yorumla
Tuna8830 Takip Et Master Yaş: 38 , eic 91% 1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 453 cevap paylaştı. Hiç kimse yok ki bize göre değil 0 0 Yorumla
princessofstars Takip Et Xper 6 Yaş: 21 , eic 95% 1 yıl kendimi bile cekmiom ya oyle bi yalnızlık 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl yılbaşında kalabalık olacak gibiyiz bende merak ediyorum kimlerin gelecegini 0 0 Yorumla
Mert_Ankara Takip Et Xper 6 Yaş: 39 , eic 97% 1 yıl Eşim ve en yakın arkadaşım ile ailesi. 0 0 Yorumla
BrookLynn Takip Et Xper 5 Yaş: 100 , eic 98% 1 yıl Her geçen yıl bizim fotoğrafımızı çekip gidiyor 0 0 Yorumla
MmartKedisi Takip Et Master Yaş: 49 , eic 92% 1 yıl Her yeni başlangıç, yeni umutlar demek 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
250Cevap
Annem kardeşlerim arkadaşlarım
Kedilerim kedilerim ve yine kedilerim
Yılbaşı büyülü bişey 💫🎄
Hiç fotoğraf çekmedim, hevesim kalmadı ya 😔
Annem , arabam , kızım, kocam
Sevdiklerim ailem var 🔥🔥🔥🔥
Hiç yılbaşı fotoğrafım yok.
Hepsini istiyorum ama hayal olur 😊
Sadece ben vaarım başka kim olacak
Genelde ailem ve ben varım
Bir arkadaş, bir aile bir ben, gerisi çöp
Çok fotoğraf çekilmedim ama…
Ailece çekilen var tabi bizde
Maalesef hiç fotoğraf çekemedim
Kankilerim tabii ki 🥰🥰🥰
Öenmlimi kim veya kimler bu sene zor bir yil
Ailem var tabiki onlar her şeyim olur 😊
Yılbasi ne ya zaman dursun istiyorum ilerlesin değil
Hiçbir yılbaşında eğlenmekten aklıma fotoğraf çekmek gelmemişti.
Ailem, arkadaşlarım ve kendim var💜
Aılem olurdu olsa sevsgım insanlar
En güzel hediyeler yeni yılda geliyor 😂
Fotoğraftan ziyade anı yaşamak güzel
Geçmişi ve ölen kişilerin fotoğrarı var
Ailem var unutulmaz fotoğrafları var.
Fotoğrafı yok ama ilk aşkım var
Henuz cekilmedim ama cekilecegim
Sadece babam :) olabilir onun dışında kimse
Ailemiz çok önemli tabi Mutlaka olmalı
Aile es dost var , bu guzel zamanda
Ailem vaaaarrr😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Öyle şaşalı bir parti hiç bir zaman olmadı
Sadece kendim yetmezmi Daha ne olsun
Aile var sadece başka bir şey yok.
Yılbaşı fotoğrafım yok ki
Sanırım hiç yılbaşı fotoğrafım yok:)
Eski yıllardan var güzeller
Annemın o gün doğum günü ve hep bırllıkte her sene fotğrafımız var, Ailemi çok seviyorum :)
Yılbalı fotoğrafı çekilmedik
Hiç kimse yok ki bize göre değil
Çekindiğim bir yılbaşı resmim yok.
Kimsem yok her zaman olduğu üzere
kendimi bile cekmiom ya oyle bi yalnızlık
yılbaşında kalabalık olacak gibiyiz bende merak ediyorum kimlerin gelecegini
Yılbaşı bize gore değil..
Eşim ve en yakın arkadaşım ile ailesi.
Evim, eşim ve çocuklarım var
Çok güzel olmuş çok beğendim gercekten efsane
Yılbaşında hiç fotoğraf çekilmediğimi fark ettim
Şehit nişanlım abim ve eşi
Yeni yıl hediyemiz nedir?
Her geçen yıl bizim fotoğrafımızı çekip gidiyor
Ailemm ve arkadaşlarımm tabiki
Sosyopix var (doğru yazdım inş)
Güzel ve iyi fotoğraflar.
Kimse yoktu yalnızdım hep
Ailemmmm var kalabalik neseli mutlu aile
Anne ve baba. Asla unutamayacağım
Her yeni başlangıç, yeni umutlar demek
Ailemle geçirmek en güzel tercih