Alışveriş & Hediyeler Cevapla, yeni yıl hediyeni kazan! 💝 En unutulmaz yılbaşı fotoğraflarında kimler var 📸🎊? (Sayfa 3) ShoppingColic Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3448 Cevapla, yeni yıl hediyeni kazan! 💝 En unutulmaz yılbaşı fotoğraflarında kimler var 📸🎊? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 82 kişi beğendi
Meryem__boyunlu Takip Et Xper 1 Yaş: 25 1 yıl Harika yaratıcı fikirler var yeni yılda yapılsın 🤍 0 0 Yorumla
ask_melisi Takip Et Xper 2 Yaş: 27 1 yıl 2025 herkesin hayırlı bir yıl yaşaması dileğiyle 0 0 Yorumla
gelmemeyegidenler Takip Et Xper 4 Yaş: 25 1 yıl Aile fotoğrafı oluyor hep bizimkiler. Ama bu sene tek bir fotoğraf bike çekmedik. 0 0 Yorumla
anonimm161668 Takip Et Xper 1 Yaş: 21 1 yıl yılbaşı kutlaması güzel bir gün ailemle kutlamayı tercih ederim 0 0 Yorumla
Üzgünçocuk0000 Takip Et Xper 1 Yaş: 35 1 yıl Cidden zahmet edip bunları hazırlamak gerçekten olacak şey değil tebrikler 0 0 Yorumla
CAN102 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 1 yıl sevdiklerimin hepsinin olduğu fotoğraf en unutulmazları 0 0 Yorumla
birrrrkız Takip Et Xper 1 Yaş: 22 1 yıl Genelde ailemle olurum ama fotoğraflardan oluşan anı hediyeleri çok güzelmiş 0 0 Yorumla
Gizlikullancuij Takip Et Xper 2 Yaş: 28 1 yıl Tabikide ailem geliyor çekirdek ailem ben eşim ve kızlarım 0 0 Yorumla
Fak_offf Takip Et Xper 4 Yaş: 25 1 yıl Güzel yılbaşı dileği ile inşallah bu sene güzel yılbaşı geçer 0 0 Yorumla
user19282928918 Takip Et Xper 2 Yaş: 20 1 yıl yapayalnızım kimsem yok ne bır fotogrsf ne bır anı bombosum. 0 0 Yorumla
คlקђคשเllє Takip Et Xper 3 Yaş: 38 1 yıl Nekadar deli ruhlu cılgın manyak arkadaşlarıö varsa hepsi ile toplu cekilmişiz teknede sogukta... 0 0 Yorumla
Demircan4434 Takip Et Xper 1 Yaş: 30 1 yıl En unutulmaz anım tek başıma kaliteli bir vakit geçirmek di😌 0 0 Yorumla
Piwpiwpiw Takip Et Xper 4 Yaş: 24 1 yıl Yılbaşı kutlamıyorum kutlamadığım için bu konuyla ilgili hiçbir fikrim yok Benimde 0 0 Yorumla
aylinn2b Takip Et Xper 4 Yaş: 25 1 yıl Ben yılbaşılarını genelde tek başıma geçiririm fotoğrafta çekmem 0 0 Yorumla
bayanmeow Takip Et Xper 5 Yaş: 28 1 yıl Kocam ile birlikte ilk yılbaşı kutlamamız için yurt dışında olacağız 😍😍😍😍 çok heyecanlıyım 🥳🥳 0 0 Yorumla
eronimoback Takip Et Xper 2 Yaş: 35 1 yıl Manzara fotoğrafları var. İnsanlarla pek aram yok gibi 😅 0 0 Yorumla
SPİNEX Takip Et Xper 1 Yaş: 25 1 yıl Arkadaşlarım ve arabam var bence çok iyi bir fotoğraf 0 0 Yorumla
Tarçıncepil Takip Et Xper 2 Yaş: 28 1 yıl İyi seneler hediye vermeyi çok seviyorum ama çevremizde maalesef anlayışsız insan çok 0 0 Yorumla
__Huluskâr__ Takip Et Xper 2 Yaş: 22 1 yıl Ben hayatımda hiç yılbaşını kutlamadım o yüzden bir fotoğrafım yok. 0 0 Yorumla
kubroşunuz Takip Et Xper 4 Yaş: 20 1 yıl Ailem tabiki ve liseden bu yana hep yanımda olan can dostum 0 0 Yorumla
Attila0 Takip Et Xper 1 Yaş: 19 1 yıl Hiç fotoğraf çekinmediğim ve sevmediğim için kimse yok algkakfkakf 0 0 Yorumla
littleboy14 Takip Et Xper 4 Yaş: 20 1 yıl 365 günlük uzun bir yol bekledim yılbaşı gelsin diye. Umarım bu sene iyi kutlarız. 0 0 Yorumla
maşaa1 Takip Et Xper 2 Yaş: 21 1 yıl en yakın arkqdasım varr bugün çok tatlıs ilk yılbası fotosu çekildin absbsn 0 0 Yorumla
GülşahUzun Takip Et Xper 4 Yaş: 30 1 yıl üniversite de arkadaşlarımla sabaha kadar eğlenirdik ya 0 0 Yorumla
bsrck1 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 1 yıl En güzel duyguları aileyle yaşadığım için ailemle tabikiiiiiiii 0 0 Yorumla
venüsyengil Takip Et Xper 4 Yaş: 24 1 yıl Ailemle yılbaşı sofrasında çekildiğimiz bir fotoğraf var, her baktığımda içimi ısıtıyor. 0 0 Yorumla
Subayyyy51 Takip Et Master Yaş: 38 1 yıl Güzel bir aile yemek masası sohbetler gulusmlerle dolu bı fotoğraf 0 0 Yorumla
Mervecicim Takip Et Xper 4 Yaş: 19 1 yıl Tabii ki arkadaşlarım var arkadaşlarım benim için herseyden fazlası 0 0 Yorumla
ulanbiriyimiste Takip Et Xper 2 Yaş: 24 1 yıl Sevgilimin benim ve yedi tane çok yakın arkadaşımın fotarı var 0 0 Yorumla
Kızshee Takip Et Xper 3 Yaş: 35 1 yıl Anneannem videosu var 2020 ye girerken 2023 de vefat etti 🥹 0 0 Yorumla
Estannbole Takip Et Xper 6 Yaş: 34 1 yıl Bir Bayram havası her yer ışıl ışıl inşallah yeni yıla kar yagarak gireriz :) 0 0 Yorumla
Mirza27 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 1 yıl Öncelikle herkese ailesiyle ve sevdikleriyle mutlu, huzurlu bir yıl geçirmesini diliyorum. 0 0 Yorumla
user0102345 Takip Et Xper 5 Yaş: 20 1 yıl aılem arkadaslarımmm manıtam varsa manıtam hahshshaha 0 0 Yorumla
derinlerdee_ Takip Et Xper 4 Yaş: 26 1 yıl Canım ailem var hep baş köşede onlarsız bir yeni yıl hiç düşünemiyorum 💓 0 0 Yorumla
Sarımsakurzunuş Takip Et Xper 2 Yaş: 30 1 yıl Eski heyecan kalmadı maalesef şart dolayısıyla 0 0 Yorumla
ship_kaptan3434 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 1 yıl Yıl başını sevdiğim kadar sevmiyorum da aslında 0 0 Yorumla
ŞaibelerinŞairi Takip Et Xper 5 Yaş: 46 1 yıl Normalde de fotoğraf çektirmiyorum pek kaldı ki yılbaşında 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Işıl ışıl süslenmiş sokaklar, kırmızı ve yeşilin o enerji veren uyumu, yepyeni planlar, umutlar, hayaller… 🎄✨ Sizin de yılbaşı döneminde içiniz... 0 0 Yorumla
Valkriye_95 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 82% 1 yıl Eşimle çekildiğim fotolar en unutulmaz olanlar... 0 0 Yorumla
durumusummm Takip Et Xper 5 Yaş: 21 , eic 80% 1 yıl Arkadaşlarım sevdiklerim onlar olurlar 0 0 Yorumla
icardi86372 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 85% 1 yıl Ben anne baba kardeşler ailecek çektik 0 0 Yorumla
Yahyaayaa Takip Et Master Yaş: 30 , eic 72% 1 yıl Fotoğrafım yok maalesef, zamanı geldiğinde çekeriz 0 0 Yorumla
OlorinTheWhite Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 67% 1 yıl Ailem var tabi ki en sevdiklerim yani 0 0 Yorumla
BirKiloNamuss6 Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 85% 1 yıl Çok güzel görünüyorlar. Yeni yılınız kutlu olsun 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
250Cevap
Harika yaratıcı fikirler var yeni yılda yapılsın 🤍
2025 herkesin hayırlı bir yıl yaşaması dileğiyle
Aile fotoğrafı oluyor hep bizimkiler. Ama bu sene tek bir fotoğraf bike çekmedik.
yılbaşı kutlaması güzel bir gün ailemle kutlamayı tercih ederim
Cidden zahmet edip bunları hazırlamak gerçekten olacak şey değil tebrikler
sevdiklerimin hepsinin olduğu fotoğraf en unutulmazları
Genelde ailemle olurum ama fotoğraflardan oluşan anı hediyeleri çok güzelmiş
Tabikide ailem geliyor çekirdek ailem ben eşim ve kızlarım
Güzel yılbaşı dileği ile inşallah bu sene güzel yılbaşı geçer
yapayalnızım kimsem yok ne bır fotogrsf ne bır anı bombosum.
Aile tablosu olabilir değer verdiğimiz insanlar
Nekadar deli ruhlu cılgın manyak arkadaşlarıö varsa hepsi ile toplu cekilmişiz teknede sogukta...
En unutulmaz anım tek başıma kaliteli bir vakit geçirmek di😌
Yılbaşı kutlamıyorum kutlamadığım için bu konuyla ilgili hiçbir fikrim yok Benimde
Ben yılbaşılarını genelde tek başıma geçiririm fotoğrafta çekmem
Kocam ile birlikte ilk yılbaşı kutlamamız için yurt dışında olacağız 😍😍😍😍 çok heyecanlıyım 🥳🥳
Manzara fotoğrafları var. İnsanlarla pek aram yok gibi 😅
Arkadaşlarım ve arabam var bence çok iyi bir fotoğraf
İyi seneler hediye vermeyi çok seviyorum ama çevremizde maalesef anlayışsız insan çok
Simli yılbaşı kattı hindi benim hatırladığım
Ben hayatımda hiç yılbaşını kutlamadım o yüzden bir fotoğrafım yok.
Ailem tabiki ve liseden bu yana hep yanımda olan can dostum
Hiç fotoğraf çekinmediğim ve sevmediğim için kimse yok algkakfkakf
365 günlük uzun bir yol bekledim yılbaşı gelsin diye. Umarım bu sene iyi kutlarız.
Sadece ben ve yurttaki arkadaşlarım var bu sene
en yakın arkqdasım varr bugün çok tatlıs ilk yılbası fotosu çekildin absbsn
üniversite de arkadaşlarımla sabaha kadar eğlenirdik ya
En güzel duyguları aileyle yaşadığım için ailemle tabikiiiiiiii
Ailemle yılbaşı sofrasında çekildiğimiz bir fotoğraf var, her baktığımda içimi ısıtıyor.
Güzel bir aile yemek masası sohbetler gulusmlerle dolu bı fotoğraf
Tabii ki arkadaşlarım var arkadaşlarım benim için herseyden fazlası
Yılbaşını çok seviyorum mükemmel bisey yılbaşı
Sevgilimin benim ve yedi tane çok yakın arkadaşımın fotarı var
Anneannem videosu var 2020 ye girerken 2023 de vefat etti 🥹
Bir Bayram havası her yer ışıl ışıl inşallah yeni yıla kar yagarak gireriz :)
Öncelikle herkese ailesiyle ve sevdikleriyle mutlu, huzurlu bir yıl geçirmesini diliyorum.
aılem arkadaslarımmm manıtam varsa manıtam hahshshaha
Canım ailem var hep baş köşede onlarsız bir yeni yıl hiç düşünemiyorum 💓
Eski heyecan kalmadı maalesef şart dolayısıyla
Yıl başını sevdiğim kadar sevmiyorum da aslında
kardeşlerim ve kuzenler ile beraber çekinmiştik
Normalde de fotoğraf çektirmiyorum pek kaldı ki yılbaşında
Işıl ışıl süslenmiş sokaklar, kırmızı ve yeşilin o enerji veren uyumu, yepyeni planlar, umutlar, hayaller… 🎄✨ Sizin de yılbaşı döneminde içiniz...
yalnız geçirdim paylaşım güzel olmus
Çocuklarım var tabiki ailem
Başarılar güzel bilgilendirme
Eşimle çekildiğim fotolar en unutulmaz olanlar...
Arkadaşlarım sevdiklerim onlar olurlar
Ben anne baba kardeşler ailecek çektik
Çok güzel fotoğraflarım vardır..
Fotoğrafım yok maalesef, zamanı geldiğinde çekeriz
Hiç yeni yıl şeysi çekmedim 😭😭😭
Yılbaşı fotoğrafım yok
Kimse yok o yüzden mükemmel
Ailem var tabi ki en sevdiklerim yani
Ayyy süper soru kedim ve ben varım!!
Foto çekmem ben pek yaaaa
ailem ve sevdiklerim var.
Bu sene yalnızlık dostum.
Çok güzel görünüyorlar. Yeni yılınız kutlu olsun