Ailemle geçirdiğim her an benim için çok özel ve kıymetlidir. Güzel anılarımı nostaljik bir albüme dönüştürmeyi seviyorum. Yılbaşı gecelerinde eski fotoğraflarıma bakıp maziye gitmek çok keyifli oluyor.
Tabikide başta eşim ve çocuklarım en güzel yıllarım öncelıkle eşimle daha sonradan aileye yeni katılan fertlerimizle büyüyen bir aile tablosundaki tebbbesüm dolu fotoğraflar en güzel yılbaşı fotoğraflarımız oldu
Gerçekten içimde ki o heyecan 2025 için daha da artıyor bu yıl hepimize bol bol sağlık aşk ve de para getirsin yalnız girenler hiç önemli değil sosyopix den kendinizi şımartabilir mutlu edebilirsiniz! Şimdiden herkese mutlu yıllar 🎉
Genelde yılbaşı kutlayan biri değilim yeni yıllar güzellikler getirmesi dileğiyle ama bir yılbaşı fotoğrafım olsaydı bu kesinlikle ailemden başka biri olmalıydı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Yalnız girdik 2025 yılına neyse güzelliklerle dolu bir yıl olsun
Benimde hep içim kıpır kıpır olur lakin tutucu bir ailem var göz açtırtmıyor beyim. Mutlu olmak bile suç onun yanında. Duygularımı bastırarak yaşıyorum hep.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
250Cevap
Ailem ve arkadaşlarım var onlarla olan her fotoğrafım çok özel
Hiç kimse yok yalnız takılmayı düşündüğüm yıl başında
Yeni yılın bana kazandıracağı şeyler için sabırsızım
Ben unutulmaz yılbaşı yaşamadım çünkü ailemle olan her dakika benim için en unutulmaz yıllar
Rağmetli dedem var keşke resmi değil kendi de olsaydı🥹
pek de yılbaşı mutlma imkanım olmadi hep evde gecti klasik hic çıkmadım disariya
olmazsa olmaz ailem sevgilim ve en önemliside ben varım..
fotoğraf çektirmeyi unutuyoruz biz yıllardırr.
Sevgilim var tabiki de. En unutulmazım benim.
herkes iyi yıllar. Yılbaşı fotosu hiç çekilmedik o yüzden paylaşamayacam.
Böyle çok unutulmayacak kadar bir yıl başı fotoğrafım yok genelde ailemle yaşarken olmuştur
Yeni yıl kutlamiyorum.1ocak doğum günüm , dogum günümü kutlanıyor 🥰
Yeni yılı sanırım yalnız geçireceğim ve şöyle ki tüm yıl yanlış geçecektir bu deneyimlenmiştir
Hiç kimse yok
Annem Babam oldumu yeter
Pek önemsemediğim için fotoğraf çekmiyorum ama çekersem de ailem olurdu
Yıl başı kutlamıyoruz ama ailemle sıkça çekildiğim fotoğraflarım var.
Yeni yılda kimseyle fotoğraf çekilmediğim için maalesef yok
Erkek arkadaşım tabiki de o hayatımın anlamı benim ayy 🥰🥰
Unutulmaz yılbaşı anılarım var ama öyle bir resmim yok
Yeni yıl yeni umutlar demek. Yeni aşk, yeni heyecan..
Tüm ailemin olsuduğu. Büyüklerimin sağ olduğu fıtograf
En son bütün aile toplanmıştı sanırım en güzel yeniyıldı ❤️
En yakın arkadaşım var uzun zamandır tanıdığım tek samimi dostum
ben ve arkadaşlarım var o unutulmaz yıl başı akşam 4 kafadar :)
Can yoldaşım, bir ay önce kalbime sakladığım Lucky'm var.
Ailemle geçirdiğim her an benim için çok özel ve kıymetlidir. Güzel anılarımı nostaljik bir albüme dönüştürmeyi seviyorum. Yılbaşı gecelerinde eski fotoğraflarıma bakıp maziye gitmek çok keyifli oluyor.
Ben yeni yik hediyesi almayı düşünmüyorum alacağım kimse yok
Tabikide başta eşim ve çocuklarım en güzel yıllarım öncelıkle eşimle daha sonradan aileye yeni katılan fertlerimizle büyüyen bir aile tablosundaki tebbbesüm dolu fotoğraflar en güzel yılbaşı fotoğraflarımız oldu
Yeni yılda evinize aile fotoğrafı içinde yılbaşı saati yakışır.
Gerçekten içimde ki o heyecan 2025 için daha da artıyor bu yıl hepimize bol bol sağlık aşk ve de para getirsin yalnız girenler hiç önemli değil sosyopix den kendinizi şımartabilir mutlu edebilirsiniz! Şimdiden herkese mutlu yıllar 🎉
Genelde yılbaşı kutlayan biri değilim yeni yıllar güzellikler getirmesi dileğiyle ama bir yılbaşı fotoğrafım olsaydı bu kesinlikle ailemden başka biri olmalıydı
Yalnız girdik 2025 yılına neyse güzelliklerle dolu bir yıl olsun
Benimde hep içim kıpır kıpır olur lakin tutucu bir ailem var göz açtırtmıyor beyim. Mutlu olmak bile suç onun yanında. Duygularımı bastırarak yaşıyorum hep.
Gerçek çam ağacı kimsenin evinde olmadığına eminim dksksksks
Kimsem yok kendi fotoğrafım bile yok o yüzden tekim
En güzel yılbaşı fotoğrafları tüm sevdiklerinin bir masa etrafında toplandığı karedir
Yılbaşını tek kutlayacağım galiba güzel geçmeyecek
sevgilin yanında degilse bir anlamıolmaz ki yıl başı kutlamanın
Annem babam çocuklarım eşim ablam eniştem aslan menajerimiz umut var bence birde bebek olmalıydı inşallah 2025 bize uğurlu Gelicek 🤲🏻
2024 berbat bir seneyidi 2025 bize iyi gelir inşallah
benim böyle bir fotoğrafım yok çünkü hiç toplanamadık
hiç kimse yok cunku etrafımda en değerlim diyebileceğim kimse kalmadi
bende yeni yıl hediyemi kazanmakiçin sabırsızlanıyorum ve hazırım çok güzel bir duygu , benim öğrencilerim var yeni yıl fotoğrafımda
Öncelikle merhabalar bu yıl en çok istediğim şeylerden biri acilen fotoğraflarımı ayarlamalıyım
Bu yılbaşında yine yalnızım onunla girmek isterdim başbaşa ama engelledi ;( yerini biliyorum gitmiyorum..
Sevgilinin yogun ve uykusuz bir hastane nöbeti sirasinda surpriz bir sekilde dogum gununu kutlayan sevgilim var.
Muhteşem görünen Led Işıklı Ahşap Yılbaşı Ağacı ve 20 Pola Kart hediyesini hemen minnoşum için satın alıyorum
En unutulmaz yılbaşı fotoğrafları yurt dışında çekilen fotoğraflardır ayrıca bu fotoğrafları silmeyin bir sosyal medya hesabınızda dursun
Çok fotoraf çekinen bir insan değilim genel olarak ailemle ilgi fotoğrafım bulunur o yüzden buna ailem diyebilirim
album olabilir fotor cekilmek cok guzel kalmadi ayriten guzel anilar kaliyoo
annem babam kız kardeçim ananem ve dedem vardı
Sevdiklerim tabiki ailem ve arkadaşlarım yeni yıla onlarsız girilmez
Her yıl olduğu gibi yılbaşında da yalnızım sevgililer gununde de yalnizim
İyi seneler herkese yeni yil mutluluk sağlık para getirsin
Kedim köpeğim var onlarla ben mutluyum yeni yıldada öyle olcak
Köpeğimiz vardı o daha minikken çektirmiştik hala bakıp gülümseriz
Özeniyor lar ama çözemezler en kaliteliside bende var
Bu yılbaşına en yakın dostumla girdim. Benim için en güzel hediyeydi.
Çok daha güzel hediyelere sahip oldum yılbaşında
Harika bir paylaşım olmuş bu güzel paylaşım için teşekkür ederim