Keşfet

Sorular

Yapay Zekaya Sor

Şu an bi sınava hazırlanıp 7-8 saat çalışan var mı aranızda?

Yorum yapmaya gelmeyin, hazırlanan varsa o yazsın
0|0
Cevapla 2 3

KPSS çalışan var mı?

Yaz da geliyor canım, hiç çalışmak istemiyor. Atanmak için yüksek puan almam gerekiyor. Süreci nasıl yönetiyorsunuz
0|0
Cevapla 2 5
0|0
Cevapla 1 6
7|11
Cevapla 18 48

Akademik olarak çok çalışıp yine de başaramayan insanlar sonra ne yapıyor, hayatına nasıl devam ediyor?

Bu kadar olmayacağını bilseydim ben de gezer tozardım. Kimseyi kıskanmıyorum falan hissettiğim daha çok şey.. Ben de böyle olabilirdim ama ne yaparsam yapayım olmadı. Akademik hırs bambaşka bir şey yaşamayan anlayamaz....
0|0
Cevapla 2 4

3. sınıfa kadar geldim ama hiç bölümüme uyum sağlayamadım?

Sayısalcıyım aslında, okuduğum bölüm sözel. Bölümüm güzel olsa da çok aşırı ilgimi çekmiyor dersler; öznelliğe, yoruma çok açık bir bölüm, o yetenek de pek bende yok, derste herkesin bir konuyla ilgili fikri oluyor ben...
0|1
Cevapla 1 2

Ameliyathanede steril alanı bozdum, hocanın gözünden düştüm; tıp öğrencisi olarak bunu nasıl telafi ederim?

arkadaşlar öncelikle ben tıp okuyorum şimdi yanlış anlamayın, geçen gün biz stajyerler hocamızla ameliyata girdik falan filan ben canım gibi steril alanı bozmuşum dikkat etmemişim o sıra arkadaşla konuşuyordum ama hoca...
0|1
Cevapla 0 9

Muhendis olarak kasiyer olmaktan utaniyorum, nasil yurtdisina cikabilirim?

Elektronik mühendisi olarak 5 aydır kasiyerlik yapıyorum mecburen ama nefret ediyorum. Mesleğimi nasıl yurt dışında yapabilirim? Bu bataklıktan kurtulmak istiyorum.
0|1
Cevapla 4 10

Keşke benim de arkamda düzgün bir ailem olsaymış akranlarım gibi, dünya neden adaletsiz?

Sorunlu bir aileden kendi emeğimle dershaneye bile gitmeden kendi çabamla tıp fakültesini kazandım, babam zalimin biriydi, bana nadir olsa da abilerime, ablalarıma ve anneme hep psikolojik baskı uyguluyordu, haftada bir...
0|0
Sorunlu bir aileden kendi emeğimle dershaneye bile gitmeden kendi çabamla tıp fakültesini kazandım, babam zalimin biriydi, bana nadir olsa da abilerime, ablalarıma ve anneme hep Devamını Gör
👍
👎
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Cevapla 1 1
0|0
Cevapla 2 11

Muhendis olarak kasiyer olmak zoruma gidiyor nasil yurtdisina cikabilirim?

Elektronik mühendisi olarak kasiyerlik yapıyorum mecburen ama nefret ediyorum. Mesleğimi nasıl yurt dışında yapabilirim. Bu bataklıktan kurtulmak istiyorum.
0|0
Cevapla 0 11

Eşim iş konusunda çok stres yaptığı için mi yanaşmıyor?

Normalde her gün bir şeyler yaşarız ama son üç gündür bir kendi halinde, ama çok stresli bir dönemde şu iş konusunda ondan dolayı olabilir mi?
0|11
Cevapla 3 46

Arkadaşlar aranızda öğrenci olan varsa öğrenciden gelen minik bir iltifat bile çok mutlu ediyormuş bunu unutmayın tamam mı?

Bugün bazı öğrenciler öğretmenlerine çikolata vermiş. Yaşanan olaylardan ötürü yanınızdayız demişler. Bana gelmedi daha ama bu tarz şeyler çok mutlu ediyor. Hatta çikolatayı boş ver, maddi değeri olmasın. Güzel sözler...
0|0
Cevapla 1 3

Toptancı deposunda cips siparişi hazırlayan gıda mühendisine kariyerde yükselmek için ne önerirsiniz?

İnsanlarla alakalı ve kariyerde yükselme odaklı Maaşım 31 bin Ailemle kalıyorum Gıda mühendisliği mezunuyum
0|1
Cevapla 2 7
0|0
Cevapla 2 2
3|4
Cevapla 14 24
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨