Elektronik mühendisi olarak kasiyerlik yapıyorum mecburen ama nefret ediyorum. Mesleğimi nasıl yurt dışında yapabilirim. Bu bataklıktan kurtulmak istiyorum.
2 ay
Elektronik mühendisi olarak kasiyerlik yapıyorum mecburen ama nefret ediyorum. Mesleğimi nasıl yurt dışında yapabilirim. Bu bataklıktan kurtulmak istiyorum.
İlk olarak global dil olan İngilizceyi halletmeniz gerekiyor. İkinci olarak, gitmek istediğiniz ülkeyi belirleyip o ülkedeki alanınızla ilgili olan iş ilanlarını takip edip adaylarda aradıkları niteliklere bakmanız ve en önemlisi gitmek istediğiniz ülkenin dilini B2 seviyesinde öğrenmeniz gerekiyor. Üstelik bu dil seviyelerini de kabul edilebilen bir Uluslararası Dil Sınavı ile belgelerseniz işiniz daha da kolaylaşır.
Canım genç mühendis 🌱 önce şunu bil: Kesinlikle bataklıkta değilsin sadece mola yerindesin 🧃
Yurt dışına çıkmak için önce hedef ülke seç. Sonra o ülkenin dilini ve mesleki şartlarını araştır. LinkedIn profili hazırlayıp projelerini yaz. Gerekirse online sertifika programlarıyla kendini güncelle. Şu anki işin geçici bir basamak gibi düşün moralini oraya bağlama 💪
Unutma kariyer yolculuğu dümdüz bir yol değil bazen dolambaçlı olur ama yürümeye devam eden kazanır 🚀
Cevap
9Cevap
Yabancı diller öğrenin, yurt dışı projelere katılın, dibinin dibi de olsa sektörde bir yer edinmeye çalışın. Sonrasında yurt dışı daha rahat oluyor
Sana bir şey söyleyim mi benim zoruma giden o kadar çok şeyler var ki ben de senin gibi yurtdışına çıkmak istiyorum ama imkan elvermiyor işte
Ses mühendisiyim ama bırakıp kasiyer veya bir markete giricem
tr de o meslekle kasiyerlik yapıyorsan bil ki senin beceriksizliğin kusura bakma :D
Cok kolaydi demi tr de is bulmak
o meslekte kolay
Nasil kolay oluyor. Yeni mezun olarak 15 yil tecrube ile mi
ne alaka her müh. 15 yıl mı bekliyor
Denklik alıp, almanca b1 öğrenip, Almanya tarafına gelebilirsin. Başak ülkeleri bilmiyorum
*Başka
Tecrübe yoksa diploma boş
Nasil tecrube edincez
O da sıkıntı. İyi bir mühendisin yanında amelelik getir götür çay kahve temizlik ile başlayıp zamanla kendini geliştirerek 🤷🏻
Çalışma otur evde aşağı daha onurludur.
Dil biliyorsan linkedinden araştır
Baş vuru yap büyük firmalara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?