Hakemlik tüm dünyanın izlediği maçlarda iyi veya kötü olsun herkesi tek düdüğü ve hareketiyle durduran, susturan kişidir. Her ne kadar küfür de yeseler aldıkları paralar ve yaptıkları işin karizması nedeniyle çok da bunu takmazlar. Sizce hakem olunmalı mı? Nasıl olunmalı ve olmak için hangi yollardan geçmek gerekir?
* Bu kadar iyi kazanmalarına rağmen neden gençler olmak istemiyor bu da ayrı bir konu ya da olmak isteyip başaramıyorlar mı?
* Bu kadar iyi kazanmalarına rağmen neden gençler olmak istemiyor bu da ayrı bir konu ya da olmak isteyip başaramıyorlar mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Haksızlık yapmaman gerekir
Bu bence fazla abartiliyor. Sonuçta hakemler de insan ve takimlari olabiliyor görmemezlikten gelebilir bazi şeyleri
Hayır o tabikife ama daha dikkatli olmak gerekir ve bazıları bilerek yapıyor haksızlıgı
zor bence
neden